شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان  ، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه ایلام در گلزار شهدای گمنام این مرکز آموزشی برگزار شد.

 

دکتر محمد علی اکبری رییس محترم دانشگاه ایلام در این مراسم ضمن خیر مقدم به جامعه دانشگاهی استان بیان داشت : همانطور که مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس حافظ مرزهای جمهوری اسلامی بوده و کماکان نیز هستند، دانشگاهیان نیز خود را متعهد به حفاظت از مرزهای دانش اسلامی می دانند.
وی با بیان اینکه بیش از یک چهارم مجموع کارکنان و استادان این دانشگاه را خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تشکیل می دهد، افزود: ایثار، پایمردی و از خودگذشتگی شهدا، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را ارج می نهیم و به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام می کنیم.
رییس دانشگاه ایلام با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با فصل شکوفایی علم و دانش، گفت: ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و شکوفایی علمی در کنار یکدیگر زمینه ترقی و پیشرفت همه جانبه کشور در تمامی ابعاد را فراهم می کند.
علی اکبری افزود: دانشگاه و جبهه شاید در ظاهر شباهتی با یکدیگر نداشته باشند اما ما همواره جبهه را دانشگاه دانسته و دانشگاه را زمینه ای برای جهاد می دانیم و ادامه داد: در عمر پربرکت انقلاب اسلامی در دانشگاه همواره افرادی تربیت شده و می شوند که نظام مقدس اسلامی برای خودکفایی و جهاد علمی، سیاسی و فرهنگی به آنها نیازمند است.
وی نهادینه کردن روحیه جهادی در حوزه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در بین اقشار مختلف جامعه را از رسالت های اصلی و اساسی دانشگاه عنوان کرد.
در این مراسم مزار دو شهید گمنام دفاع مقدس دانشگاه ایلام عطرافشانی و غبارروبی شد و شرکت کنندگان با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند. 

 

 

 

 مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه برگزار شد  مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه برگزار شد  مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه برگزار شد  مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه برگزار شد  مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه برگزار شد  مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه برگزار شد  مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه برگزار شد  مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه برگزار شد