شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید هیأت رئیسه دانشگاه از دانشکده کشاورزی

هیئت محترم رئیسه دانشگاه در بازدیدی از دانشکده کشاورزی از نزدیک در جریان فعالیت های این دانشکده قرار گرفت و در نشستی به بحث و تبادل نظر در خصوص فعالیت ها و راهکار های بکار گیری بهتر ظرفیت های موجود دانشکده با اعضای محترم هیأت علمی این دانشکده پرداخته شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی،در این بازدید که با حضور تمام اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی برگزارشد، ابتدا از باغ ها، نهالستان، ساختمان مرغداری و آزمایشگاه های این دانشکده بازدید شد و  بعد از آن همکاران با حضور در سالن فرزانگان به بحث و تبادل نظر در خصوص فعالیت ها و راهکار های بکار گیری بهتر ظرفیت های دانشکده پرداخته شد.

دکتر"محمد علی اکبری" رئیس دانشگاه ایلام در دیدار با اعضای هیئت علمی دانشکده کشاورزی با اشاره به قدمت این دانشکده, اظهار داشت: باید قدرشناس اساتید با تجربه ای که در واقع یادگارهای گرانقدر دانشگاه هستند و دانشگاه با این عزیزان شناخته می شود باشیم زیرا این عزیزان، راه را برای ورود اساتید خوش نام دیگر به این جمع باز کردند.

 وی افزود: دانشکده ی کشاورزی ظرفیت های بی بدیلی دارد که اگر از آنها به درستی استفاده نکنیم ممکن است به چالش های بزرگی تبدیل شوند.

 رئیس دانشگاه ایلام، به ظرفیت های موجود در شهرستان مهران و بخش چوار اشاره و گفت: هنر ما این است که چالش های موجود را به فرصت تبدیل کنیم  و این انتظار از دانشکده کشاورزی به دلیل سابقه ی و اهداف مشخص شده آن، بیش از سایر دانشکده هاست.

 

دکتر علی اکبری به منابع محدود دانشگاه در بحث سرمایه گذاری اشاره و تصریح کرد: همواره در راستای تبدیل چالش های پیش روی دانشگاه به فرصت یاری گرتان خواهم بود و از شما انتظار دارم تلاش کنید این منابع و سرمایه های محدود که در اختیار دانشگاه قرار دارد به صورت بهینه و با بازدهی بالا هزینه شوند.

 وی با بیان اینکه نیروهای کاردانشگاه ایلام 2.4 برابر شاخص تعیین شده است, اعلام کرد: با عنایت به این موضوع فعلا جذب نیروی جدید برای دانشگاه غیر ممکن است و دانشگاه باید از نیروهای فعلی استفاده کند.

 رئیس دانشگاه ایلام به توان بسیار بالای نیروهای موجود در دانشگاه در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه اشاره کرد و گفت: حضور دانشگاهیان در بخش های خصوصی و تلاش در ایجاد و تأسیس شرکت های خصوصی با تکیه بر دانش و تخصص؛ انتظاری است که دانشگاه ایلام از بزرگانی دارد که تجربه علمی این کار را دارند.

 علی اکبری با بیان حمایت همه جانبه و در حد توان دانشگاه ایلام، از ایده ها و طرح های دانشگاهیان در بحث سرمایه گذاری و تأسیس شرکت های خصوصی، بیان داشت:  دانشگاهیان این مرکز آموزش عالی با توجه به قدمت و تجربه ی بالا و توان علمی که دارا هستند باید تا حد مشاور ارشد وزیر و مدیرکل ارتقاء یابند.

 وی کمک و همیاری همه نیروها را در رسیدن به اهداف بلند دانشگاه ضروی خواند، و خاطرنشان کرد:  استفاده از تخصص و دانش شما در بخش مدیریت و مشاوره می تواند مسیر پیشرفت دانشگاه را هموار کرده و دست یابی به اهداف تعیین شده را میسر سازد.

 در این نشست دکتر مسعود بازگیر در سخنانی ضمن تقدیر از حضور هیئت رئیسه و استقبال اعضای هیأت علمی دانشکده از این دیدار در مورد وضعیت کلی دانشکده مطالبی را بیان نمود .

 شایان ذکر است در این جلسه اعضای محترم هیأت علمی دانشکده از ظرفیت ها و نیازهای موجود دانشکده سخن گفتند.