شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اطلاعیه شماره یک معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی در سال 1399؛ در خصوص فعالیت‌های آموزشی دانشگاه ایلام

ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامتی برای اعضای هیات علمی، مدرسان مدعو و دانشجویان عزیز دانشگاه ایلام، موارد ذیل به استحضار رسانده می‌شود:

1- با توجه به اطلاعیه های ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، تا اطلاع ثانوی، تمامی دروس این دانشگاه به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود. در صورت امکان‌پذیر شدن آموزش حضوری در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

2- اعضای هیأت علمی و نیز مدرسین مدعو لازم است، ضمن همکاری با حوزه IT دانشگاه، همه ابزار و ابتکارات خود را به کار گیرند تا در امر آموزش به صورت الکترونیکی خللی وارد نشود. در این خصوص لازم است با درک محدودیت‌ها و مشکلات دانشجویان با اتخاذ شیوه‌ها و تدابیر مختلف، بازدهی کلاس‌ها را به حداکثر ممکن برسانند. در حال حاضر تمام روش‌های آموزش غیرحضوری و نرم افزارهای لازم در سامانه آموزش الکترونیکی سایت اصلی دانشگاه قرار داده شده است.

3- کلیه اعضای هیأت علمی و مدرسان مدعو موظفند از تاریخ 1399/01/16 بر اساس برنامه‌های هفتگی خود، دروس مربوطه را از طریق آموزش الکترونیکی ارائه دهند.

4- دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش الکترونیکی، فایل‌های مربوط به دروس خود را دانلود نموده و مورد مطالعه قرار دهند و در صورت مواجهه با هر نوع مشکلی از طریق سامانه آن را پی‌گیری نمایند.

5- دانشجویانی که تمایل به حذف یک یا دو درس و یا حذف ترم دارند، می توانند از روز یک شنبه 17 فروردین 1399از طریق سامانه گلستان به آموزش دانشکده خود اعلام نمایند‌. لازم به ذکر است که عواقب این موضوع بر عهده خود دانشجو است.

6- دانشجویان متقاضی مهمانی در صورت موافقت دانشگاه مقصد، می توانند درخواست خود را به دانشکده مربوطه اعلام نمایند. همچنین انجام امورات مربوط به فارغ التحصیلی دانشجویان به بعد از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی موکول می‌شود.

7- دانشجویانی که مجوزهای لازم برای دفاع از پایان نامه خود قبلا دریافت کرده اند، می توانند از طریق سامانه گلستان درخواست خود را به حوزه تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارائه نمایند، تا شرایط دفاعیه آنها به صورت مجازی فراهم گردد.

8-تصمیمات بعدی در خصوص برگزاری امتحان جامع و امتحانات پایان ترم در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.


معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام