شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام رئیس دانشگاه ایلام جهت مقابله با ویروس کرونا و تبعات آن (چه باید کرد و چگونه رسالت اجتماعی خود را ایفا نمائیم؟)

 دکتر محمد علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام و رئیس واحد استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه، در پیامی خواستار اهتمام و مشارکت متخصصین، تحصیلکردگان، فعالان عرصه‌‌های علمی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی و نخبگان استان ایلام جهت مقابله با ویروس کرونا و تبعات آن شد.

همکاران ارجمند و فرهیختگان گرامی

    مسئولیت اجتماعی متخصصین، تحصیلکردگان، فعالان عرصه‌‌های علمی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی و نخبگان جامعه، امری فراتر از وظایف اداری است. پای‌بندی به این رسالت و اقدام به‌ موقع، انتظار به‌ جایی است که جامعه از نخبگان خود دارد.

   حال که بلای کرونا به جان این کشور و جامعه بشری افتاده، مردم انتظار دارند که ما به مسئولیت اجتماعی خود پای‌‌بند بوده و با عرضه دانش و توانمندی خود به هر طریق ممکن نقش مثبتی در این شرایط بحرانی ایفا نماییم. نیک می‌دانیم که هر یک از شما عزیزان در این برهه ساکت و بی‌‌تفاوت نبوده و با قلم یا قدم خود، بانی اقدام خیری شده‌اید.

   لیکن عرضه این خدمات، پیشنهادها و راهکارها می‌تواند در روحیه بخشی و مقابله جمعی مؤثر واقع شود.  منتظر اعلام نظرات و اقدامات شما عزیزان هستیم. باشد که در فردای آرامش، در مقابل وجدان خود و افکار عمومی سربلند باشیم.

 

دکتر محمد علی‌اکبری

رییس دانشگاه ایلام و رییس واحد استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه