شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر استان ایلام برگزار گردید

در مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر استان ایلام با حضور معاونین استانداری و رئیس دانشگاه ایلام، از 19 پژوهشگر و سه فناور برتر استان تقدیر بعمل آمد.

    به گزارش روابط عمومی، مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر استان ایلام با حضور دکتر نوذری معاون سیاسی و  امنیتی استانداری، مهندس بسطامی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان عصر دیروز  در محل سالن شهید رجایی استانداری برگزار گردید.

در این مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه  با اشاره به وجود هم افزایی شکل گرفته در استان در زمنیه اهتمام به پژوهش، بیان کرد: خوشبختانه استانداری ایلام برای مقابله با آسیب ها و معضلات اجتماعی استان به طور ویژه به پژوهش توجه دارد،  پالایشگاه گاز از اساتید دانشگاه ایلام بعنوان مشاور استفاده می کند و سازمان ورزش و جاوانان استان، ادراه کل منابع طبیعی استان، پارک علم و فناوری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با مشارکت دانشگاه الیام برای توسعه کارآفرینی و کمک به اشتغال جوانان استارتاپ برگزار می کنند که این رویکرد، نوید بخش همکاری نهاد علم و اجرا برا ی توسعه استان می باشد.

دکتر علی اکبری تبلور دیگر اهتمام به پژوهش در سطح استان را  برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان در دانشگاه ایلام عنوان کرد و یادآور شد: این نمایشگاه در قالب 44 غرفه  به مدت دو روز برگزار می گردد که در روند هدایت ایده های خلاق به سمت تولید تأثیرگذار خواهد بود.

در ادامه این مراسم چند تن از پژوهشگران، فناوران و مدیران عامل شرکت‌های دانش بنیان پیرامون وضعیت بودجه‌ای استان و تنگناهایی که این محدودیت بر سر راه توسعه استان ایجاد کرده به بحث پرداختند و  در وجود موانع مالی و ورود کالاهای مشابه کالاهای تولیدی شرکت‌های دانش بنیان در استان را مانعی برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان بومی عنوان کردند.

آقای دکتر نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری با تبریک و شادباش هفتة پژوهش و فناوری، تحقیق و پژوهش را مبنای تمامی تصمیم‌گیری‌ها درست و دقیق دانست و تصمیم‌گیری بدون پژوهش و تحقیق را شکست خورده عنوان کرد.

همچنین در این مراسم بسطامی معاون پشتیبانی و توسعة منابع استانداری نیز ضمن تبریک هفتة پژوهش و فناوری به حاضرین در جلسه و تشکر از دانشگاه ایلام به دلیل برگزاری هر سالة این هفته در استان، به توصیف نحوة بودجه ‌ریزی در کشور پرداخت و برلزوم اختصاص و اهتمام سهم مناسب بودجه به پژوهش تأکید کردرند.

در پایان این مراسم از 19 پژوهشگر برتر، 3 فناور برتر، 6 شرکت دانش ‌بنیان و 9 رییس و مدیر سازمان که بیشترین همکاری پژوهشی را با دانشگاه ‌ها و مراکز پژوهشی استان داشته‌ اند تقدیر به عمل آمد.

 

مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان ايلام برگزار گرديد