شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کارگاه مهارت افزایی تکنیک های علمی و اجرایی کاشت بذر جنگلی و تولید نهال در دانشگاه ایلام برگزار گردید

در راستای اجرای طرح ملی نهضت سبز و به منظور گسترش فرهنگ منابع طبیعی و زیست محیطی، کارگاه مهارت افزایی تکنیک های علمی و اجرایی کاشت بذر جنگلی و تولید نهال در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی، در راستای اجرای طرح ملی نهضت سبز و به منظور گسترش فرهنگ منابع طبیعی و زیست محیطی با مشارکت کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر دانشگاه ایلام، دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه پیام نور کارگاه  مهارت افزایی تکنیک های علمی و اجرایی کاشت بذر و تولید نهال به میزبانی دانشکده کشاورزی با تدریس دکتر مهدی حیدری دانشیار گروه علوم جنگل دانشگاه ایلام برگزار گردید.

در این کارگاه، دکتر حیدری ضمن قدردانی از همت کانون دانشجویی هلال احمر در ترویج فرهنگ منابع طبیعی به اهمیت جنگل های کشور و بخصوص جنگل های بلوط زاگرس در توسعه پایدار کشور اشاره کرده و مشکل تجدید حیات طبیعی گونه های درختی و بخصوص درختان بلوط ایرانی در غرب کشور را بحران جدی منابع طبیعی کشور قلمداد کردند و نقش مشارکت مردم، سازمان های مردم نهاد و دانشجویان را در حفظ و احیای منابع طبیعی محوری عنوان نمودند.

مدیر گروه علوم جنگل در ادامه تکنیک های مختلف و کاربردی انتخاب، نگهداری و کاشت بذر و تولید نهال را با تاکید بر گونه بلوط ایرانی تشریح کردند.

دانشیار دانشگاه ایلام در پایان تأکید کرد در زمینه منابع طبیعی همانند سایر حوزه ها باید همواره ضمن پایبندی به رسالت و مسئولیت اجتماعی، از آمادگی علمی و اجرایی لازم هم برخوردار بود.

کارگاه مهارت افزايي تکنيک هاي علمي و اجرايي کاشت بذر جنگلي و توليد نهال در دانشگاه ايلام برگزار گرديد کارگاه مهارت افزايي تکنيک هاي علمي و اجرايي کاشت بذر جنگلي و توليد نهال در دانشگاه ايلام برگزار گرديد کارگاه مهارت افزايي تکنيک هاي علمي و اجرايي کاشت بذر جنگلي و توليد نهال در دانشگاه ايلام برگزار گرديد