شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کارگاه نیازمندی ‌های آموزشی و پژوهشی ورزش استان ایلام در دانشگاه ایلام برگزار گردید

با برنامه ریزی و هماهنگی گروه علوم ورزشی: کارگاه نیازمندی ‌های آموزشی و پژوهشی ورزش استان  ایلام در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی، با برنامه ریزی و هماهنگی گروه علوم ورزشی و در ادامه برگزاری کارگاه‌ های آموزشی ترم اول سال تحصیلی 99-98، کارگاه آموزشی نیازمندی ‌های آموزشی و پژوهشی ورزش استان ایلام با مدرسی آقای دکتر مظفر علی‌شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با حضور دکتر یاری رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی، آقای تردست معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان، اساتید و جمعی از دانشجویان در محل سالن آمفی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار گردید.

در این کارگاه شرکت‌کنندگان با حوزه‌های مختلف اداره کل و همچنین نیازمندی‌ های آموزشی و پژوهشی در حیطه‌های کارکنان، مربیان، تغذیه ورزشی، جامعه‌شناسی ورزشی و مدیریت ورزشی آشنا شدند.

در پایان کارگاه حاضرین سوالات، مسائل و دغدغه های خود را مطرح کردند و آقای دکتر یاری ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی، آقای علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان و آقای تردست معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان به سوالات مورد نظر پاسخ دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کارگاه نيازمندي ‌هاي آموزشي و پژوهشي ورزش استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد کارگاه نيازمندي ‌هاي آموزشي و پژوهشي ورزش استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد کارگاه نيازمندي ‌هاي آموزشي و پژوهشي ورزش استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد