شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رئیس دانشگاه با جمعی از دانشجویان ساکن سراهای دانشجویی دختران دیدار کرد

همزان با فرارسیدن روز دانشجو، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و هیأت  همراه؛ بعنوان اولین برنامه دانشگاه ایلام به این مناسبت، با جمعی از دانشجویان ساکن سراهای دانشجویی دختران دیدار کردند.

   به گزارش روابط عمومی، همزمان با فرارسیدن روز دانشجو، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با همراهی حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،  دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر صیدی سرپرست معاون دانشجویی، دکتر میراب بالو مدیر امور دانشجویی، خانم دکتر  پیرزادنیا مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و حاجی شکوهنده مسئول سراهای دانشجویی شب گذشته با جمعی از دانشجویان سراهای دانشجویی دختران دیدار کرد.

در این دیدار دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ابراز خرسندی به جهت حضور در سراهای دانشجویی و دیدار با دختران دانشجو، تأکید کرد مدیریت دانشگاه ایلام با جدیت به دنبال ارائه خدامات مطلوب در حوزه های مختلف به دانشجویان است و در این راستا در تابستان سال جاری بخشی از سراهای دانشجوی بازسازی و نوسازی گردید.

در ادامه دانشجویان حاضر به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادت مورد نظر خود پرداختند و  سپس  مسئولین دانشگاه پاسخ های لازم را ارائه کردند.

 

رئيس دانشگاه با جمعي از دانشجويان ساکن سراهاي دانشجويي دختران ديدار کرد رئيس دانشگاه با جمعي از دانشجويان ساکن سراهاي دانشجويي دختران ديدار کرد رئيس دانشگاه با جمعي از دانشجويان ساکن سراهاي دانشجويي دختران ديدار کرد رئيس دانشگاه با جمعي از دانشجويان ساکن سراهاي دانشجويي دختران ديدار کرد