شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سخنرانی حجت الاسلام مصلحی با موضوع پرونده نفوذ در جمهوری اسلامی در دانشگاه ایلام برگزار گردید

با هماهنگی و برنامه ریزی بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام و در ادامه برنامه های بزرگداشت روز دانشجو، سخنرانی حجت الاسلام مصلحی ورزیر اطلاعات دولت دهم و جانشین عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا، با موضوع پرونده نفوذ در  جمهوری اسلامی در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، سخنرانی حجت الاسلام مصلحی ورزیر اطلاعات دولت دهم و جانشین عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا با موضوع پرونده نفوذ در جمهوری اسلامی با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، اساتید و جمعی از دانشجویان صبح امروز در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در سخنان کوتاهی ضمن خیرمقدم به مهمانان و حاضرین در مراسم، موضوع فرهنگ و اعتقاد را محور رویارویی نظام اسلام و نظام سطله عنوان کرد و خواستار حساسیت و شناخت دانشجویان در این حوزه گردید.

در ادامه حجت الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان اینکه انقلاب اسلامی دنیا  را تکان داد و استکبار جهانی را به تکاپو انداخت، بیان کرد: در طول تاریخ 15 تمدن بوجود آمده و از بین رفته اند، اما تمدن اسلامی فسیل نشده و مثل شیرخفته قابلیت بیدار شدن را دارد و انقلاب اسلامی 1357 جرقه بیداری این شیرخفته و شکل گیری تمدن نوین اسلامی بود.

جانشین عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا، افزود: شکل گیری و توسعه انقلاب اسلامی و موج بیداری اسلامی، استکبار را به لرزه انداخت و برای همین از ابتدا به دشمنی با انقلاب اسلامی پرداختند و ابتدا جنگ تحمیلی، سپس تهاجم و شبیخون فرهنگی و اکنون تحریم اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند.

حجت الاسلام مصلحی در ادامه با بیان اینکه سرویس های امنیتی استکبار در شش سال پیش در راهبرد و روش های خود علیه جمهوری اسلامی بازبینی کردند، اظهار کرد: استکبار اکنون به دنبال تضعیف و توقف  انقلاب اسلامی با استفاده از تحریم های اقتصادی و بستر آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام مصلحی در خصوص جریان نفوذ با عنوان اینکه دو شیوه نفوذ مورد (فردی) و جریانی وجود دارد، گفت: در خصوص نفوذ موردی، سرویس های امنیتی بیگانه با بررسی پرونده شخص او را در دام می اندازند و بعد برای ترور، تغییر دادن اذهان مدیران و مسئولان، پیشبرد اهداف خاص اطلاعاتی مثل تقویت شیعه انگلیسی و در نهایت زمینه سازی برای قرار گرفتن آن شخص در رأس حاکمیت استفاده می کنند.

جانشین عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا درباره نفوذ جریانی، بیان داشت:  نفوذ جریانی در امور مختلف و از جمله انتخابات، عرصه های فرهنگی و اقتصادی اتفاق می افتد و به دنبال  این است که مسئولین، نخبگان و مردم را در تصمیم گیری و تصمیم سازی دچار انحراف محاسباتی نماید و در این خصوص از تهدید و ایجاد ترس، وعده دروغ و القای یأس و نامیدی استفاده می کند.

حجت الاسلام مصلحی، افزود:: استکبار در قضیه تحریم اقتصادی به دنبال افزایش بی رویه قیمت دلار، نارضایتی عمومی، تورم بالا، جلوگیری از بازگشت به بحث هسته ای و به چالش کشیدن کلیت نظام است و هدف نهایی ناکارآمدن نشان دادن نظام دینی برای اداره کشور می باشد.

همچنین در پایان حجت الاسلام مصلحی به سئوالات حاضرین پاسخ داد.

سخنراني حجت الاسلام مصلحي با موضوع پرونده نفوذ در جمهوري اسلامي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد سخنراني حجت الاسلام مصلحي با موضوع پرونده نفوذ در جمهوري اسلامي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد سخنراني حجت الاسلام مصلحي با موضوع پرونده نفوذ در جمهوري اسلامي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد سخنراني حجت الاسلام مصلحي با موضوع پرونده نفوذ در جمهوري اسلامي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد سخنراني حجت الاسلام مصلحي با موضوع پرونده نفوذ در جمهوري اسلامي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد سخنراني حجت الاسلام مصلحي با موضوع پرونده نفوذ در جمهوري اسلامي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد سخنراني حجت الاسلام مصلحي با موضوع پرونده نفوذ در جمهوري اسلامي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد سخنراني حجت الاسلام مصلحي با موضوع پرونده نفوذ در جمهوري اسلامي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد سخنراني حجت الاسلام مصلحي با موضوع پرونده نفوذ در جمهوري اسلامي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد