شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رئیس دانشگاه ایلام: اجرای برنامه های فرهنگی را آزادنه و بدون دیکته و با اعتماد به دانشجویان واگذار کرده ایم

رئیس دانشگاه ایلام عنوان کرد: مدیریت دانشگاه ایلام با کمال خرسندی، اجرای برنامه های فرهنگی را آزادنه و بدون دیکته و با اطمینان و اعتماد به دانشجویان واگذار کرده است که خوشبختانه ثمره درخشانی نیز به همراه داشته است.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام در مراسم محفل نورانی قرآن کریم که شب شنبه سانزدهم آذرماه در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید، با خیرمقدم به حاضرین و مهمانان در مراسم و تبریک ویژه روز دانشجو، با اشاره به وضعیت مطلوب برنامه های فرهنگی دانشگاه ایلام، بیان کرد: مدیریت دانشگاه ایلام با کمال خرسندی اجرای برنامه های فرهنگی را به  دانشجویان واگذار کرد و دانشجویان آزادنه و بدون دیکته در دانشگاه ایلام مدیریت در عرصه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، هنر ی و دانشجویی را تمرین می کنند.

رئیس دانشگاه، افزود: خوشبختانه اعتماد ما نتیجه داد و دانشجویان دانشگاه ایلام عنوان های مختلف کشوری، منطقه ای و استانی رادر حوزه فرهنگی و اجتماعی کسب کردند که این امر مایه مباهات و تحسین است.

دکتر علی اکبری با تأکید بر چند ساحتی بودن دانشگاه، اظهار کرد: کسانی که می خواهند درباره دانشگاه اظهار نظر کنند باید با در نظر گرفتن جنبه چند ساحتی بودن دانشگاه به اظهار نظر بپردازند و یا تعظیم و تکریم کنند.

رئیس دانشگاه، تنوع و تکثر را لازمه وجود یک دانشگاه پویا عنوان کرد و گفت: ما بستر و فضای آزاد را برای فعالیت دانشجویان آماده کرده ایم و هنر ما نه ورود به جزئیات مسائل، بلکه مدیریت کلان دانشگاه و  واگذاری امور به دانشجویان است.