شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برای اولین بار؛ امکان برگزاری جلسات دفاعیه‌ی دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام به صورت مجازی در حال انجام است

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، گفت: برای اولین بار در دانشگاه ایلام، دفاعیه‌ی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری به صورت مجازی فراهم شده و تاکنون سه مورد هم انجام گرفته است.

به گزارش روابط عمومی، خانم دکتر مینا پیرزادنیا مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام با بیان این خبر، اظهار داشت: با توجه به شرایط ترم جاری و جهت رعایت حداکثری فواصل اجتماعی و عدم الزام حضوری دانشجویان در دانشگاه، پروسه دریافت مجوز دفاعیه‌ی رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام برای اولین بار از طریق سامانه گلستان و به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، افزود: دانشجویانی که آمادگی دفاع دارند، با مراجعه به پیشخوان خدمت در سامانه گلستان آمادگی خود را اعلام می‌نمایند و پس از انجام الکترونیکی مراحل بعدی من جمله؛ تأیید امور مالی، تأیید استاد راهنما، تعیین هیأت داوران توسط مدیر گروه و معاون آموزشی دانشکده و بررسی مدارک توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی مجوز دفاع صادر می‌شود.

خانم دکتر پیرزادنیا، اضافه کرد: دفاعیه‌ی دانشجویان در ترم جاری بسته به شرایط دانشجو و هیأت داوران می‌تواند به سه صورت، شامل: حضوری با حفظ فواصل اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نیمه حضوری (ویدئو کنفرانس) و   مجازی (از طریق سامانه مودل) برگزار گردد.

عضو شورای آموزشی دانشگاه، یادآور شد: چنانچه دانشجو متقاضی برگزاری دفاع به صورت نیمه حضوری و یا مجازی باشد، پس از تکمیل مراحل تعیین زمان دفاع و دریافت مجوز، با هماهنگی با استاد ناظر و هیأت داوران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات، امکان انجام دفاعیه فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون سه جلسه دفاعیه‌ی به صورت مجازی در دو دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دانشکده کشاورزی  انجام گرفته است.