شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری رویداد ایده‌شو آینده آموزش مجازی در دانشگاه ایلام

با هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشکده فنی و مهندسی، رویداد ایده‌شو  آینده آموزش مجازی در دانشگاه ایلام، بصورت برخط برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، رویداد ایده‌شو  آینده آموزش مجازی در دانشگاه ایلام، با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، دکتر صیدی رئیس دانشکده فنی و مهندسی و شرکت کنندگان، صبح روز شنبه 1399/04/14 به صورت برخط برگزار گردید.

در جریان این رویداد، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، ضمن اشاره به اهتمام مدیریت دانشگاه ایلام به بهره‌گیری از خرد جمعی و ابراز قدردانی از احساس مسؤولیت ایده‌پردازان اظهار امیدواری کرد، که حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به صورت جدی  زمینة به کارگیری، اعمال و اجرای این ایده‌ها را فراهم آورد.

رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به تنوع ایده‌ها و اینکه اعضای هیأت علمی دانشکده‌های کشاورزی، فنی مهندسی و ادبیات و علوم انسانی در خلق ایده مشارکت فعال داشته‌اند، حضور و مشارکت مدرسین مدعو و دانشجویان در این رویداد را حاکی از رایج شدن آموزش مجازی در بین جامعه دانشگاهی دانست.

دکتر علی‌اکبری همچنین تلاش حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی، دانشکده فنی و مهندسی و برگزار کنندگان این رویداد را ارزشمند قلمداد نمود و بر تقدیر دانشگاه از همه ایده‌پردازان حاضر در این رویداد تأکید کرد.

رئیس دانشگاه در خاتمه با اشاره به عیان شدن قابلیت‌های خوب آموزش الکترونیک، اظهار امیدواری کرد، که حتی در صورت بازگشت به شرایط عادی،  بخشی از قابلیت آموزش مجازی؛ کماکان مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین دکتر صیدی رئیس دانشکده فنی و مهندسی، ضمن تشکر از همه کسانی که در زمینه برگزاری این رویداد همکاری نموده‌اند، گفت: در مجموع 17 ایده در این رویداد به رقابت پرداختند، که صاحب هر ایده به مدت دو دقیقه از ایده مورد نظر دفاع کرده و سپس به مدت سه دقیقه به سؤالات مورد نظر هیأت داوارن پاسخ دادند.

وی افزود: خوشبختانه ایده‌های خوبی در زمینه ارتقاء سطح کیفیت آموزش مجازی دانشگاه ایلام در این رویداد مطرح گردید، که هیأت داوران شامل: آقایان دکتر مظفر بگ محمدی، دکتر محسن توکلی، دکتر مجید ضیایی، دکتر رضا یگانه و خانم دکتر زینب طولابی، در حال جمع‌بندی نهایی می‌باشند و طی روزهای آینده سه ایده برتر رویداد معرفی خواهد شد، که به هر یک هم جوایز ارزنده‌ای پرداخت می‌گردد.

دکتر صیدی یادآور شد: نتایج و گزارش مستند این رویداد به مسؤولین مربوطه ارسال می‌گردد و امید است، که مورد استفاده آنها قرار گیرد.

لینک ایده‌های ارسال شده به رویداد ایده‌شو آینده آموزش مجازی در دانشگاه ایلام: https://www.ilam.ac.ir/file_bank/1399/371399417-trgrfrfgrtgtrg.ppt

برگزاري رويداد ايده‌شو  آينده آموزش مجازي در دانشگاه ايلام برگزاري رويداد ايده‌شو  آينده آموزش مجازي در دانشگاه ايلام