شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

با تلاش اساتید دانشگاه ایلام؛ انجمن مهندسین برق استان ایلام از شاخه غرب کشور مستقل شد

دکتر ولی‌زاده گفت: با اهتمام اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام، انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران شاخه استان ایلام از شاخه غرب کشور مستقل شد.

   به گزاش روابط عمومی، دکتر مجید ولی‌زاده عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی با بیان این خبر، گفت: در پی تلاش اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام و مهندسین دلسوز برق و صنعت استان، انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران شاخه استان ایلام از شاخه غرب (شامل استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام با مدیریت کرمانشاه) مستقل شد و انتخابات عمومی انجمن برگزار گردید  و در ادامه انتخابات داخلی اعضای هیئت مدیره این انجمن به شرح زیر انتخاب شدند:

1-دکتر مجید ولی‌زاده عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام به عنوان رئیس هیئت مدیره

2-دکتر جواد رشیدبیگی مدرس مدعو دانشگاه ایلام به عنوان نایب رئیس

3-دکتر رحمت اعظمی عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام به عنوان خزانه‌دار

4-سرکار خانم مهندس فاطمه جمشیدی به عنوان دبیر

5- دکتر امین مرادخانی عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام به عنوان عضو اصلی

6-مهندس رضا پیکری عضو اصلی

7- مهندس مصطفی غدیری عضو اصلی

دکتر ولی‌زاده درباره اهداف و برنامه‌های این انجمن، اظهار داشت: این انجمن تلاش خواهد کرد تا یک بستر علمی برای فعالیت هدفمند مهندسین برق در استان ایلام ایجاد نماید.

وی یادآور شد: دبیرخانه این انجمن در دانشگاه ایلام خواهد بود و تلاش خواهیم کرد با شناسایی مشکلات صنعت برق، دوره های تخصصی را برای مهندسین استان برگزار نموده و تلاش کنیم بستری برای انتقال تجربیات ارزشمند مهندسین باسابقه به افراد جوان ایجاد کنیم.

دکتر ولی‌زاده اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی - تخصصی، برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی، رفع مشکلات الکتریکی صنایع مختلف استان، افزایش ارتباط دانشگاه و صنعت، حمایت از مهندسین برق و الکترونیک خلاق و مستعد از دیگر برنامه های این انجمن است.

رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران شاخه استان ایلام در پایان از مساعدت‌ها و همکاری‌های ریاست محترم دانشگاه ایلام، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام تشکر کردند.