شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جلسه تقدیر از دانشجویان برترآموزشی کارشناسی سال 1398 دانشگاه ایلام بصورت برخط برگزار گردید

همزمان با دهه سرآمدی آموزش و با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، جلسه تقدیر از دانشجویان برتر آموزشی کارشناسی سال 1398 دانشگاه ایلام بصورت برخط برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، جلسه تقدیر از دانشجویان برتر آموزشی کارشناسی سال 1398 دانشگاه ایلام  با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، خانم دکتر مرادی مدیر دفتر استعدادهای درخشان، دکتر توکلی مدیر امور آموزشی، دکتر ضیایی مسئول استقرار آموزش الکترونیک در دانشگاه، معاونین آموزشی دانشکده‌ها، آقای فتاحی رئیس اداره روابط عمومی و جمعی از دانشجویان، عصر دیروز بصورت برخط برگزار گردید.

   در این جلسه دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و آرزوی سلامتی برای دانشجویان برتر آموزشی دانشگاه ایلام و خانواده‌های آنان و ضمن تشکر از زحمات همکاران حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی، به وضعیت بوجود آمده در پی وضعیت کرونا و تبعات آن در ایران و دانشگاه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: پدیده کرونا جهانی است و متأسفانه کشور عزیزمان ایران هم درگیر این مهمان ناخوانده شده که این موضوع بر بخش اعظم زندگی ما و از جمله فعالیت‌های دانشگاه‌ها و بخصوص روند برگزاری کلاس‌های درسی تأثیرگذاشته است، چونکه با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا؛ دانشگاه‌ها در کل ایران تعطیل شدند.

رئیس دانشگاه، خدمات‌رسانی به دانشجویان را اولویت دانشگاه ایلام عنوان نمود و تأکید کرد: دانشگاه بدون حضور دانشجویان شادابی و نشاط گذشته را ندارد، اما این وضعیت عادی نیست و ان شاء‌الله هرچه زودتر شاهد حضور دانشجویان عزیز در دانشگاه باشیم.

دکتر علی اکبری، افزود: علیرغم وضعیت خاص پیش آمده، مدیریت دانشگاه ایلام نگذاشت برنامه‌های مختلف دانشگاهی تعطیل شود و از جمله روند برگزاری کلاس‌ها ی بصورت مجازی در حال انجام است.

رئیس دانشگاه، یادآور شد: چون این تجربه برای اولین بار اتفاق افتاد، در اوایل سختی‌ها و کاستی‌هایی  وجود داشت و برای همین  ممکن است کسانی اذیت شده باشند، اما مطمئین باشید مدیریت دانشگاه ایلام در کنار شماست و با برنامه‌ریزی که انجام شد، اقدامات خوب و مناسبی طراحی و اجرا گردید که خوشبختانه تاکنون نتیجه کار خوب بوده و کلاسهای مجازی دروس نظری پیشرفت خوب و قابل تحسینی داشته است.

دکتر علی اکبری، افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی ما این بود که در روند فارغ‌التحصیلی دانشجویان مشکلی پیش نیاید و برای همین نیم سال تحصیلی دوم 98-99 تا پایان شهریورماه تمدید می‌شود تا با بهبود شرایط بتوانیم در این زمینه خدمات آموزش ارائه کنیم و از جمله موضوع ارائه دروس عملی در این بازه زمانی حل خواهد شد.

رئیس دانشگاه، تصریح کرد: احتملا این ترم را باید بصورت مجازی به پایان برسانیم و اگر وقت را مدیریت کرده و برنامه ریزی لازم را داشته باشیم، مزایای آموزش مجازی از آموزش حضوری بیشتر است و از جمله زمان ارائه کلاس‌های درسی محدود نیست و از صبح تا 12ساعت  شب امکان ارائه برای اساتید و دانشجویان وجود دارد.

دکتر علی اکبری، افزود: باید این تجربه جدید که یک فرصت خوب است، نهایت استفاده را ببریم، لذا باید همه کمک کنیم تا این روند ختم به خیر شود.  

رئیس دانشگاه در ادامه با بیان اینکه همیشه با شور و عللاقه در مراسم تقدیر از دانشجویان برتر آموزشی دانشگاه شرکت کرده، گفت: ما به احترام شما جمع شده‌ایم و این یعنی پیشتازی علم، اما شما باید سعی کنید با تلاش و پشتکار این روند پیشتازی را حفظ نمائید.

دکتر علی‌اکبری با تقدیر از زحمات و پی گیری‌های خانم دکتر مرادی در  سمت مدیریت دفتر استعدادهای درخشان، خاطرنشان کرد: ما با دقت مشکلات، سئوالات و مسائل مطرح شده توسط شما عزیزان را رصد کرده و پی گیری می کنیم و مطمئن باشید حل این مشکلات در اولویت کاری مدیریت دانشگاه ایلام قرار دارد.

در ادامه این جلسه  دکتر نعمتی  معاون آموزش و تحصیلات تکیملی دانشگاه، با تشکر از زحمات کلیه کسانی که زمینه استقرار آموزش الکترونیک در دانشگاه ایلام را فراهم کرده‌اند، گفت: این موضوع یک تجربه جدید است که فقط مختص ایران نیست و جهانی است و لذا ما باید با مدیریت زمان، حداکثر استفاده را از این تجربه جدید ببریم تا اهداف مورد نظر را محقق نمائیم.

دکتر نعمتی،  خاطرنشان کرد: بازگشایی دانشگاه منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است و لذا از دانشجویان عزیز خواهانم که اطلاعیه‌ها  منتشر شده معاونت آموزشی را به دقت  مطالعه کنند تا در روند ایجاد امور و برنامه‌ها مشکلی به وجود نیاید.

رئیس شورای آموزشی دانشگاه ، تأکید کرد: ما می‌دانیم دانشجویان عزیز، دغدغه‌ها و سئوالات متنوعی دارند، اما مطمئن باشید ما  نخواهیم گذاشت در کیفیت ارائه دروس خللی ایجاد شود و برای همین علاوه بر اینکه ما مسائل، نقطه‌نظرات، سئوالات و مشکلات مطرح شده را به خوبی پی‌گیری می‌کنیم، تمام حوزه‌ها هم باید درخواست‌های وصول شده و مسائل مطرح شده را بررسی کرده و پاسخگو باشند.

رئیس شورای آموزشی دانشگاه  در خصوص روند برگزاری امتحانات پایان ترم، بیان کرد: کلاس‌های آموزشی دانشگاه ایلام تا  یازدهم تیر ادامه دارد و امتحانات هم در تاریخ  21 تیر ماه شروع می‌شود، اما اینکه امتحانات بصورت حضوری یا غیرحضوری برگزار شود، این امر تابع شرایط آن موقع و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا می‌باشد.

دکتر نعمتی افزود: اساتید باید در طول ترم ضمن ارائه تکلیف، ارزیابی‌های خاص خود را نیز داشته باشند و بخشی از نمرات پایات ترم به این صورت تعیین گردد.

در ادامه خانم دکتر مرادی مدیر دفتر استعدادای درخشان دانشگاه، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و دهه سرآمدی آموزش، تأکید کرد: علیرغم پدیده کرونا و تبعات آن در روند اجرای برنامه‌های دفتر استعدادهای درخشان وقفه‌ای حاصل نشد و با هماهنگی بعمل آمده جلسه تقدیر از دانشجویان برتر آموزشی  کارشناسی ارشد و دکتری سال 1398 دانشگاه ایلام دیروز و جلسه تقدیر از دانشجویان برتر کارشناسی امروز در حال انجام است.

خانم دکتر مرادی در خصوص نحوه انتخاب دانشجویان برتر، گفت: رتبه‌های اول هر رشته ورودی با میانگین معدل حداقل 16 در مقطع کارشناسی و حداقل 17 در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در نیمسال دوم 97 و نیمسال اول 98 انتخاب و معرفی شدند.

مدیر دفتر استعدادای درخشان دانشگاه، درباره نحوه ارسال لوح تقدیر و کارت هدیه این دانشجویان، اظهار کرد: اطلاعات لازم در خصوص لوح تقدیرنامه و کارت هدیه تا هفته آینده به ایمیل دانشجویی این عزیزان ارسال می شود.

خانم دکتر مرادی، یادآوری شد: آدرس ایمیل دانشگاهی هر دانشجو uid@ilam.ac.ir  می‌باشد که uid نام شناسه یکتا می‌باشد و همچنین رمز ورود به ایمیل، همان رمز شناسه یکتا است.

در ادامه این جلسه دکتر ضیایی مسئول استقرار آموزش الکترونیک در دانشگاه ایلام توضیحاتی را در خصوص روند طی شده و سئوالات و مسائل مطرح شده دانشجویان ارائه داد.

دکتر ضیایی با بیان اینکه نامه‌نگاری‌های لازم برای رایگان شدن اینترنت دانشجویان انجام شده که در سطح وزارت علوم این امر در حال پی‌گیری است، تأکید کرد دانشجویان عزیز با مدیریت زمان و بررسی وضعیت بسته‌های اینترنتی می‌توانند هزینه مورد نظر را مدیریت کنند..

در پایان جلسه اسامی دانشجویان برترآموزشی کارشناسی سال 1398 دانشگاه ایلام قرائت گردید.

جلسه تقدير از دانشجويان برترآموزشي کارشناسي سال 1398 دانشگاه ايلام بصورت برخط برگزار گرديد جلسه تقدير از دانشجويان برترآموزشي کارشناسي سال 1398 دانشگاه ايلام بصورت برخط برگزار گرديد جلسه تقدير از دانشجويان برترآموزشي کارشناسي سال 1398 دانشگاه ايلام بصورت برخط برگزار گرديد جلسه تقدير از دانشجويان برترآموزشي کارشناسي سال 1398 دانشگاه ايلام بصورت برخط برگزار گرديد جلسه تقدير از دانشجويان برترآموزشي کارشناسي سال 1398 دانشگاه ايلام بصورت برخط برگزار گرديد جلسه تقدير از دانشجويان برترآموزشي کارشناسي سال 1398 دانشگاه ايلام بصورت برخط برگزار گرديد جلسه تقدير از دانشجويان برترآموزشي کارشناسي سال 1398 دانشگاه ايلام بصورت برخط برگزار گرديد