شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام ویژه دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت هفته سلامت و تمجید از خادمان سلامت استان ایلام

همزمان با هفته سلامت، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام با ارسال پیامی خطاب به دکتر کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی، ضمن تبریک هفته سلامت، به صورت ویژه از اهتمام، پیگیری و خدمات خادمان بهداشت و سلامت استان ایلام تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام دکتر علی اکبری به شرح ذیل است: 

جناب آقای دکتر محمد کریمیان

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی ایلام

با سلام و احترام صمیمانه

    نظام سلامت به واسطه نقشی که در ارتقاء سطح بهداشت، سلامتی نیروی انسانی و تحقق توسعه پایدار کشورها دارد، از اهمیتی راهبردی برخوردار است و خوشبختانه کارنامه موفق نظام سلامت ایران اسلامی در این زمینه مایه خرسندی می‌باشد.

   در روزها و ماههای اخیر  با شیوع ویروس کرونا در جهان،  علاوه  بر درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان، موجی از اضطراب، رنج و احساس ناامیدی ایجاد شده است. در این وانفسا، پزشکان، پرستاران، کادر بهداشتی و درمانی کشور و بخصوص مجموعه بهداشت و درمان استان ایلام با تلاش‌های شبانه‌روزی، سختکوشی و تحمل انواع مشکلات و مصائب؛ توانستند با سربلندی به رسالت خطیر خود عمل نموده و سلامتی، امید و نشاط را برای بخش قابل توجهی از بیماران و خانواده‌های آنان به ارمغان آورند تا مرحمی بر دردهای این مردم رنج دیده شوند. به واقع، این عملکرد درخشان ماندگار بوده و شایسته تقدیر و تمجید است.

    اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی استان، ضمن تبریک هفته سلامت، به حکم وظیفه اخلاقی و همدلی، از اهتمام، پیگیری و خدمات حضرتعالی و تک تک همکاران عزیزتان قدردانی نموده و سلامتی شما خادمان بهداشت و سلامت را از درگاه ایزد منان مسألت دارم. امید واثق دارم که با مدد الهی و همت و همکاری همه عوامل دست اندر کار از این اتفاق ناگوار به سلامت عبور خواهیم کرد (ان شاء الله).

 

 

پيام ويژه دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام به مناسبت هفته سلامت و تمجيد از خادمان سلامت استان ايلام