شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

با پی گیری دفتر حقوقی دانشگاه؛ امکان نخاله‌برداری و پاکسازی جاده‌ی ضلع جنوبی دانشگاه ایلام فراهم گردید

با پی گیری دفتر حقوقی دانشگاه و با حضور و دستور جانشین و نماینده دادستان ایلام، امکان نخاله‌برداری و پاکسازی جاده‌ی ضلع جنوبی دانشگاه ایلام فراهم گردید.

     به گزارش روابط عمومی، عصر روز دوشنبه 1399/02/22 با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، دکتر باقری مشاور رئیس و مدیر دفتر حقوقی، دکتر غلامحسینی نماینده و جانشین دادستان ایلام و مدیران ادارات  شهرداری،  مرکز بهداشت، راهداری، محیط زیست و  منابع طبیعی ضمن بازدید از محل جاده‌ی ضلع جنوبی دانشگاه ایلام، بر ضرورت پاکسازی، بهسازی و نخاله‌برداری مسیر تأکید گردید.

در جریان این بازدید، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام، ضمن عرض خیرمقدم و قدرشناسی از اهتمام مقام محترم قضایی در صیانت از حقوق شهروندی و تشکر از نهادهای مختلف و به ویژه شهرداری ایلام در محقّق ساختن مأموریت پاکسازی زیست بوم، با عنایت به استقرار مراکز آموزش عالی متعددی در مجاورت مسیر مذکور، خواستار تسریع در پاکسازی زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی با منشأ انتشار بیماری‌های مختلف و تهدید سلامت شهروندان و دانشجویان شدند.

بنا به این گزارش:  در ادامه دکتر غلامحسینی جانشین و نماینده دادستان ایلام نیز دستور لازم جهت اجرایی شدن امر مذکور به نهادهای مختلف را ارائه نمود و مقرر گردید پس از پاکسازی و برداشت زباله‌ها و نخاله‌های مسیر، نظارت لازم جهت جلوگیری از تکرار امر و گزارش هرگونه تخلف به دادستانی اقدام شود.

همچنین نماینده دادستان بار دیگر بر برخورد قاطع و قانونی با اشخاص و خودروهای متخلف که اقدام به تخلیه نخاله در مسیر بنمایند را مورد تأکید قرار دادند.

 

 

 

 

با پي گيري دفتر حقوقي دانشگاه؛ امکان نخاله‌برداري و پاکسازي جاده‌ي ضلع جنوبي دانشگاه ايلام فراهم گرديد با پي گيري دفتر حقوقي دانشگاه؛ امکان نخاله‌برداري و پاکسازي جاده‌ي ضلع جنوبي دانشگاه ايلام فراهم گرديد با پي گيري دفتر حقوقي دانشگاه؛ امکان نخاله‌برداري و پاکسازي جاده‌ي ضلع جنوبي دانشگاه ايلام فراهم گرديد