شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم تقدیر از دانشجویان رتبه‌های برتر آزمون کارشناسی ارشد و دکتری 1399 دانشگاه ایلام برگزار گردید

با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، مراسم تقدیر از دانشجویان صاحب رتبه‌های برتر آزمون کارشناسی ارشد و دکتری  1399 دانشگاه ایلام برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، مراسم تقدیر از دانشجویان صاحب رتبه‌های برتر آزمون کارشناسی ارشد و دکتری 1399 دانشگاه ایلام، با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، خانم دکتر مرادی مدیر دفتر استعدادهای درخشان، صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در این جلسه، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه با ابراز شور و شعف به جهت موفقیت دانشجویان دانشگاه در کسب عنوان‌های برتر ملی و بین‌المللی و تبریک به آنان و خانواده‌هایشان، گفت: امروز روزی خیلی خوب برای دانشگاه ایلام است، برای اینکه میوه تلاش مجموعه را به عینه می‌بینیم و دانشجویانی در تراز دانشگاه ایلام را به جامعه تحویل می‌دهیم.

رئیس دانشگاه با اشاره به تدوین برنامه توسعه دانشگاه ایلام در ابتدای شروع به کار مدیریت جدید در سال 1393، بیان کرد: ما در آغاز راه به صورت جمعی، تصمیمی سخت گرفتیم که حتما باید ایده دانشگاه «تمام عیار» را محقق کنیم، که واضح بود این شعار تصمیمات سخت، پی‌گیری و تلاش‌های مداوم و طاقت‌فرسا را می‌طلبد.

دکتر علی‌اکبری افزود: برای تحقق دانشگاه تمام عیار، علاوه بر اینکه  باید استاد و دانشجوی تمام عیار داشت، باید سطوح مختلف آموزشی و پژوهشی را هم ارتقاء داد، که خوشبختانه به همت همکاران اینجانب این اتفاق صورت گرفت و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه، کتابخانه مرکزی و دانشکده کشاورزی در ردیف برترین‌های کشور قرار گرفت و اساتید و دانشجویان دانشگاه هم عنوان‌های مختلف کشوری و بین‌المللی را صاحب شدند و دانشگاه ایلام را به اوج عزت و اقتدار رساندند.

رئیس دانشگاه، یادآور شد: امروز جایگاه دانشگاه ایلام در سطح کشور ارتقاء یافته، که مقامات عالی وزرات علوم در مواقع مختلف بر این امر تأکید کرده‌اند و از جمله وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری جناب آقای دکتر غلامی دانشگاه ایلام را بعنوان یکی از نمونه‌های خوب توسعه دانشگاهی در سطح کشور معرفی کرد.

دکتر علی‌اکبری، خاطرنشان کرد: کسب این جایگاه، متعلق به یک نفر نیست، بلکه همه همکاران اینجانب با تلاش مضاعف در این موفقیت سهمیم هستند.

رئیس دانشگاه در بخش دیگر سخنان خود، با بیان اینکه آموزش عالی کشور بستر لازم را برای پیشرفت دانشجویان دارد، گفـت: در حوزه آموزش عالی اراده بر پول غالب است و  اگر انسان  همت و اراده لازم را داشته باشد، می‌تواند به موفقیت دست یابد.

دکتر علی‌اکبری حفظ جایگاه و در اوج ماندن را سخت‌تر از به اوج رسیدن عنوان کرد و اظهار داشت: حال که با زحمت و پشتکار رتبه‌های برتر آزمون کارشناسی ارشد و دکتری را کسب کرده‌اید، باید با تمام توان این مسیر را ادامه دهید و برای همیشه در اوج بمانید و امید دارم روزی  شما را در کسوت هیأت علمی دانشگاه ایلام ببینم.

در این جلسه دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با ابراز خرسندی از موفقیت دانشجویان دانشگاه در کسب رتبه‌های تک رقمی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری، تأکید کرد: خوشبختانه با تلاش مجموعه مدیریت دانشگاه، دانشگاه ایلام به یک انسجام سازمانی خوب رسیده و بستر لازم برای موفقیت اعضای دانشگاه به خوبی فراهم شده است.

دکتر نعمتی، افزود: زمانی فقط آمار پذیرفته‌شدگان در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری برای ما مهم بود، اما الان با افتخار دانشجویان دانشگاه ایلام رتبه‌های تک رقمی آزمون‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت و عنوان‌های برتر بین‌المللی را کسب می‌کنند، که این دستاورد نشانه مسیر درست مدیریت دانشگاه ایلام می‌باشد.

رئیس شورای آموزشی دانشگاه، وضعیت دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه را عالی ارزیابی کرد و ضمن تشکر از خانم دکتر مرادی مدیر و خانم هاشمی کارشناس این دفتر، ابراز امیدواری نمود که این موفقیت‌ها بیش از پیش ادامه یابد.

در این جلسه همچنین خانم دکتر مرادی مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه، سال 1399 را سالی به یاد ماندنی برای دانشجویان دانشگاه ایلام در حوزه استعدادهای درخشان عنوان کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید، مجموعاً  77 نفر شامل: پنج نفر در مقطع دکتری و 72 نفر در مقطع کارشناسی ارشد از طریق بدون آزمون استعداهای درخشان پذیرفته شده‌اند، که این آمار رشد 1/5 برابری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

خانم دکتر مرادی، افزود: همچنین تعدادی از دانشجویان دانشگاه ایلام از طریق بدون آزمون در دانشگاه‌های معتبر کشور و از جمله دانشگاه صنعتی شریف پذیرش شدند، که برای آنان آرزوی موفقیت دارم.

درپایان با اهداء لوح تقدیر از این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

 

مراسم تقدير از دانشجويان رتبه‌هاي برتر آزمون کارشناسي ارشد و دکتري  1399 دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از دانشجويان رتبه‌هاي برتر آزمون کارشناسي ارشد و دکتري  1399 دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از دانشجويان رتبه‌هاي برتر آزمون کارشناسي ارشد و دکتري  1399 دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از دانشجويان رتبه‌هاي برتر آزمون کارشناسي ارشد و دکتري  1399 دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از دانشجويان رتبه‌هاي برتر آزمون کارشناسي ارشد و دکتري  1399 دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از دانشجويان رتبه‌هاي برتر آزمون کارشناسي ارشد و دکتري  1399 دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از دانشجويان رتبه‌هاي برتر آزمون کارشناسي ارشد و دکتري  1399 دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از دانشجويان رتبه‌هاي برتر آزمون کارشناسي ارشد و دکتري  1399 دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از دانشجويان رتبه‌هاي برتر آزمون کارشناسي ارشد و دکتري  1399 دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم تقدير از دانشجويان رتبه‌هاي برتر آزمون کارشناسي ارشد و دکتري  1399 دانشگاه ايلام برگزار گرديد