شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جلسه هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار گردید

با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جلسه هم‌اندیشی دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام و آقای خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص شیوه‌‌های ‌ مؤثر  برگزاری همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، صبح روز چهارشنبه 16 مهر 1399 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جلسه هم‌اندیشی در خصوص شیؤه‌‌های ‌ موثر همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا با حضور  دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه و دبیر همایش، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و ریاست شورای سیاست‌گذاری همایش، آقای خودآموز مدیرکل ارشاد اسلامی استان، آقای قیطانی معاون ارشاد و آقای سامی شهبازی رئیس خانه مطبوعات در دفتر رئیس دانشگاه برگزار گردید.

در آغاز این جلسه، دکتر علی‌اکبری  رئیس دانشگاه ایلام و دبیر همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا- ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، کلیاتی در خصوص اهداف برگزاری همایش مذکور و اقدامات انجام شده ارائه نمودند.

دکتر علی‌اکبری اظهار داشتند که مهمترین ویژگی این همایش نسبت به همایش ‌های مشابه آن‌، التفات به یادداشت‌های فنی 500 کلمه‌ای و مقالات کوتاه در کنار مقالات بلند و معمول فضای علمی است.

ایشان اذعان نمودند که گاه در یک یادداشت کوتاه شاهد تبلور ایده‌ای هستیم که نظیر آن را نمی‌توان در مقالات علمی – پژوهشی نیز مشاهده نمود. یادداشت کوتاه فرصت تبلور تخیلات علمی صاحبان اندیشه در مجالی کوتاه است.

رئیس دانشگاه ادامه دادند که کمیته علمی همایش متشکل از تعدادی از اساتید صاحب نام دانشگاه‌های سراسر کشور است و دبیران کارگروه‌های هشتگانه نیز بر اساس معیار علمی از دانشگاه ایلام، پیام نور، آزاد اسلامی، علوم پزشکی و فرهنگیان استان ایلام انتخاب ‌شده اند.

دکتر علی‌اکبری افزود: این تکثرگرایی را نیز می‌توان در حدود هشتاد داوری مشاهده نمود، که وظیفه داوری آثار رسیده به کارگروه‌های هشتگانه را عهده دار می‌باشند.

در ادامه جلسه، آقای عمران خود آموز مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و عضو شورای سیاست گذاری همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کروناضمن تشکر از اقدامات ارزنده دانشگاه ایلام و مدیریت مؤثر آن، که تجلی آن را ‌آن در همایش‌های ملی و بین‌المللی مشاهده نمود، در خصوص شیوه‌های اطلاع‌رسانی پیشنهادهای ارزنده‌ای ارائه کردند.

همچنین آقای سامی شهبازی رییس خانه مطبوعات ایلام و عضو شورای سیاست‌گذاری همایش مذکور، ضمن تشکر از اقدامات دانشگاه ایلام در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، که نمونه آن را می‌توان در تولید الکل بهداشتی در آزمایشگاه‌های دانشگاه ایلام مشاهده نمود، بر ضرورت توجه و اعتماد به اصحاب رسانه در اطلاع رسانی تاکید نمودند و آمادگی خانه مطبوعات را برای حضور حداکثری اصحاب قلم و رسانه جهت انعکاس خبری همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا اعلام نمودند.

در ادامه جلسه دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و  دبیر شورای سیاست‌گذاری  و دکتر بهروز سپیدنامه  دبیر اجرایی  همایش نکاتی در خصوص تعداد مقالات رسیده و ساز و کارهای اجرایی همایش اظهار نمودند.

 

جلسه هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار گرديد جلسه هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار گرديد جلسه هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار گرديد جلسه هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار گرديد جلسه هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار گرديد جلسه هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار گرديد جلسه هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار گرديد