شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست هماهنگی ایجاد مراکز نیکوکاری دانشگاهیان استان در دانشگاه ایلام برگزار گردید

با حضور رؤساء و مسئولان نهاد نمایندگی دانشگاه‌های استان، نشست هماهنگی ایجاد مراکز نیکوکاری دانشگاهیان استان در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی، نشست هماهنگی ایجاد مراکز نیکوکاری دانشگاهیان استان  با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام، حجت‌الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و دانشگاه ایلام، آقای موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد  استان، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و رؤساء و مسئولان نهاد نمایندگی دانشگاه‌های استان، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در این جلسه، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه با بیان اینکه  دانشگاه ایلام بر اساس رسالت اجتماعی که دارد، در مواقع مختلف و بنا به شرایط زمانی و مکانی  در کمک به زلزله‌زدگان، سیل زدگان و اتفاء آتش سوزی‌ها در سطح استان فعال بوده است، یادآور شد: دانشگاهیان در بحران کرونا مثل همیشه پیشگام بودند و در قالب هلال احمر دانشجویی به کمک مردم استان شتافتند و خاطرات ماندگاری را رقم زدند.

رئیس دانشگاه با اشاره به کارکردهای غیر مستقیم کارهای خیرانه  در جامعه، تصریح کرد: این نوع فعالیت قلب‌های افراد را به هم پیوند می‌زند و برای همین در جریان مهار آتش سوزی‌های استان و خدمات‌رسانی به زوار اربعین، دانشگاهیان با گرایش‌های سیاسی مختلف در کنار هم و با همدلی به فعالیت پرداختند.

دکتر علی‌اکبری لازمه موفقیت در خدمات‌رسانی با اقشار ضعیف جامعه را تحول در راه‌های کمک‌رسانی عنوان کرد و گفت: با تحولاتی که شکل گرفت و علی‌الخصوص شیوع کروناویروس، حتماً باید راهکارهای جدیدی را برای کمک‌رسانی به نیازمندان شناسایی کرد، تا ضمن انجام خدمت هدفمند به آنها، زمینه توانمندسازی و خودکفایی آنان را به وجود آورد.

رئیس دانشگاه ایلام در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه هم‌اکنون صندوق‌ کمک به دانشجویان نیازمند در حوزه معاونت دانشجویی فعال است، برای هرگونه همکاری با دفاتر نهاد نمایندگی و کمیته امداد برای ایجاد مراکز نیکوکاری در سطح دانشگاه‌های استان و دانشگاه ایلام اعلام آمادگی کرد.

در این جلسه حجت‌الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام توضیحاتی درباره اهداف و اساس‌نامه مراکز نیکوکاری دانشگاهیان ارائه داد و ابراز امیدواری نمود، که با کمک همه اساتید، کارکنان و دانشجویان این مراکز هر چه سریعتر ایجاد گردند و بتوانند جایگاه خوبی را در سطح استان صاحب شوند.

در این جلسه همچنین آقای موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد  استان ضمن آمادگی برای همکاری برای ایجاد مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌های استان، توضیحاتی را درباره عملکرد این سازمان ارائه داد و خواستار همکاری علمی و آموزشی دانشگاه‌های استان برای پیشبرد اهداف کمیته  امداد گردید.

 

نشست هماهنگي ايجاد مراکز نيکوکاري دانشگاهيان استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست هماهنگي ايجاد مراکز نيکوکاري دانشگاهيان استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست هماهنگي ايجاد مراکز نيکوکاري دانشگاهيان استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست هماهنگي ايجاد مراکز نيکوکاري دانشگاهيان استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست هماهنگي ايجاد مراکز نيکوکاري دانشگاهيان استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست هماهنگي ايجاد مراکز نيکوکاري دانشگاهيان استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست هماهنگي ايجاد مراکز نيکوکاري دانشگاهيان استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد