شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مرکز نیکوکاری دانشگاه ایلام افتتاح گردید

همزمان با افتتاح 80 مرکز نیکوکاری در سطح دانشگاه‌های کشور بصورت برخط، مرکز نیکوکاری دانشگاه ایلام افتتاح گردید.

   به گزارش روابط عمومی، طی مراسمی با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام غیاثی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، آقای موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)  استان ایلام و آقای الفتی معاون فرهنگی کمیته امداد مرکز نیکوکاری دانشگاه ایلام افتتاح گردید.

دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه در این مراسم، ضمن قدردانی از حضور مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ایلام و پیگیری‌های مجدانه حجت‌الاسلام غیاثی از انجام این حرکت نوعدوستانه استقبال کرد و اظهار امیدواری نمود که با همکاری سه جانبه دستگاه‌های متولی شاهد انسجام در کمک‌های جامعه دانشگاهی باشیم.

در ادامه مراسم حجت الاسلام‌ غیاثی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تبریک میلاد با سعادت رسول خدا (ص) و امام  جعفر صادق (ع) ، راه‌اندازی مرکز نیکوکاری دانشگاه ایلام را یک کار خیر و بابرکت دانست و  از حسن توجه مسؤولین کمته امداد برای تسریع در راه‌اندازی این مرکز تشکر نمود.

در ادامه آقای موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ابراز امیدواری کرد که این مرکز در راستای فعالیت‌هایی که برای آن تعریف شده است بتواند در راستای توسعه فرهنگ نیکوکاری و عمل کردن به مسئولیت‌های اجتماعی خدمات خوبی را از طریق جامعه دانشگاهی به نیازمندان ارائه دهد.

مدیرکل کمیته امداد، افزود: راه‌اندازی این مرکز فرصت بسیار مغتنمی است که تا از ظرفیت دانشگاهیان برای محرومیت زدایی و نیز توانمندسازی خانواده‌های مددجو استفاده گردد.

 

مرکز نيکوکاري دانشگاه ايلام افتتاح گرديد مرکز نيکوکاري دانشگاه ايلام افتتاح گرديد مرکز نيکوکاري دانشگاه ايلام افتتاح گرديد مرکز نيکوکاري دانشگاه ايلام افتتاح گرديد مرکز نيکوکاري دانشگاه ايلام افتتاح گرديد مرکز نيکوکاري دانشگاه ايلام افتتاح گرديد مرکز نيکوکاري دانشگاه ايلام افتتاح گرديد مرکز نيکوکاري دانشگاه ايلام افتتاح گرديد