شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر علی‌اکبری با توانایی علمی و مدیریتی و جسارت و سخت کوشی زمینه توسعه متوازن دانشگاه ایلام را فراهم نمود

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در مراسم اختتامیه طرح کمند عنوان کرد: دانشگاه ایلام در چند سال اخیر در مسیر توسعه متوازن قرار گرفته، که بخش عمده‌ای از این دستاوردها بواسطه توانایی علمی و مدیریتی  و جسارت و سخت کوشی دکتر علی‌اکبری به دست آمده است.

  به گزارش روابط عمومی،  دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم اختتامیه رویداد کمند) کار، مهارت و نوآوری ( ویژه دانشجویان دختر دانشگاه‌‌های استان ایلام  که صبح امروز بصورت حضوری و برخط در محل سالن فرزانگان برگزار گردید، با تبریک میلاد رسول خدا (ص) و امام جعفر صادق (ع)، تأکید کرد که همه بشریت وامدار تعالیم و آموزه‌های ناب حضرت محمد (ص) بعنوان پیامبر رحمت و مهربانی و امام صادق (ع) بعنوان تجلی نوعدوستی و زندگی مسالمت آمیز می‌باشند.

دکتر غفاری با بیان اینکه دانشگاه ایلام در چند سال اخیر عملکرد مناسبی در سطوح مختلف داشته است، اظهار کرد: دانشگاه ایلام در چند سال اخیر توسعه خوب و متوازنی در سطوح مختلف و از جمله در حوزه فرهنگی و اجتماعی  در سطح کشور داشته است، که بخش عمده‌ای از این دستاوردها، مرهون تلاش‌ها و پی‌گیری‌های دکتر علی‌اکبری می‌باشد، که به علت توانایی علمی و مدیریتی  و جسارت، سخت کوشی و هنری که در برقراری ارتباط با دیگران دارند، توانسته است به خوبی این مجموعه را مدیریت نماید.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ارزیابی مثبت از روند برگزاری رویداد کمند در دانشگاه ایلام، بیان داشت:  این طرح با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف در 10 دانشگاه کشور برگزار می‌گردد، که خوشبختانه دانشگاه ایلام در این زمینه هم عملکرد خوبی داشت و توانست این رویداد را در سطح عالی برگزار نماید و لذا بر خود لازم می‌دانم از تمامی مسؤولین، عوامل و کنشگران دانشجویی که در جریان برگزار این رویداد فعالیت داشته‌اند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

دکتر غفاری، یادآور شد: باید دانشجویان به زندگی در فضای دانشگاه محدود نشوند، بلکه توانایی ارتباط مؤثر با جامعه و مجموعه‌های بیرون دانشگاهی را کسب نماید و در این راستا و  ضمن فراگیری مهارت‌های کارآفرینی، توانمندی لازم را برای ورود به اجتماع به دست آورند و اگر این مهم محقق گردد زمینه پویایی جامعه فراهم می‌گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های خوب طرح کمند، اکتفا نکردن به مجموعه دانشگاهی  و استفاده از ظرفیت دیگر بخش‌های جامعه برای توانمند سازی دانشجویان است و برای همین اجرای خوب این طرح بارقه امید و خودباوری را به متن جامعه تزریق می‌کند.

دکتر غفاری تأکید کرد: باید با آموزش مهارت‌های مختلف کسب و کار، ارتباط با دیگران، کار گروهی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف جامعه به دانشجویان، روح خودباوری را در آنان تقویت و  احساس ناتوانی را از آنان دور کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، افزود: چنین رویکردی زمینه اثرگذاری بهتر افراد در اجتماع و در نتجیه پویایی توأمان فرد و جامعه را فراهم می‌کند.