شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیشرفت فیزیکی 90 درصدی مجموعه ورزشی استخر دانشگاه ایلام

مجموعه ورزشی استخر دانشگاه ایلام با زیربنای 2176 متر مربع، تاکنون  90 درصد پیشرفت فیزیکی  داشته است.

  به گزارش روابط عمومی، مجموعه ورزشی استخر دانشگاه ایلام با زیربنای 2176 متر مربع شامل: سالن اصلی (استخر بزرگسالان و کودکان)، سونای خشک و بخار، حوض  آب سرد و سالن بدن‌سازی؛ تاکنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بنا به این گزارش: این مجموعه متناسب با استانداردهای روز ساخته شده و از جمله سازه سالن اصلی استخر از نوع سازه فضا کار و با تمهیدات خاص در دست اجراست.

موتورخانه پروژه با زیربنای 200 متر مربع، شامل: دیگ‌های حرارتی، دیگ بخار، فیلترهای شنی و پمپ و شیر آلات از بهترین برندهای موجود کشور تهیه گردیده است.

این استخر در سه سطح آموزشی، تفریحی و مسابقات احداث گردیده، که از ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توان به امکانات آب درمانی، سالن بدن‌سازی، بوفه‌های مدرن و استخر کودکان اشاره کرد.

دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه صبح روز چهارشنبه 1399/08/07 در جریان بازدید از این پروژه، اظهار امیدواری کرد که با تأمین اعتبارلازم، این پروژه مهم در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

 

پيشرفت فيزيکي 90 درصدي مجموعه ورزشي استخر دانشگاه  ايلام پيشرفت فيزيکي 90 درصدي مجموعه ورزشي استخر دانشگاه  ايلام پيشرفت فيزيکي 90 درصدي مجموعه ورزشي استخر دانشگاه  ايلام پيشرفت فيزيکي 90 درصدي مجموعه ورزشي استخر دانشگاه  ايلام پيشرفت فيزيکي 90 درصدي مجموعه ورزشي استخر دانشگاه  ايلام