شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و مدیرکل ارشاد اسلامی و هیأت رئیسه خانه مطبوعات برگزار گردید

با هدف بررسی شیوه‌‌های ‌ مؤثر  برگزاری همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا، جلسه هم‌اندیشی دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام و آقای خود آموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هیأت رئیسه خانه مطبوعات برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، نشست هم‌اندیشی دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام و آقای خود آموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیأت رئیسه خانه مطبوعات با حضور دکتر سپیدنامه دبیر شبکه جامعه و دانشگاه، آقای فتاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه، آقای قیطانی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آقای شهبازی رئیس خانه مطبوعات استان و جمعی از اصحاب رسانه عصر دیروز در محل مجتمع فرهنگی ارشاد برگزار گردید.

رئیس دانشگاه ایلام در این جلسه با بیان اینکه یکی از شعارهای دانشگاه «مسؤولیت‌پذیری» است، اظهار داشت: با این رویکرد دانشگاه همواره در کنار مردم استان ایلام بوده و در رویدادهای مختلف شامل: کمک به زلزله زدگان، کمک به سیل زدگان، مهار آتش ‌سوز‌ی‌ها، مقابله با پدید گرد و خاک، مقابله با کرونا و دیگر مسائل به خوبی فعالیت داشته است.

دکتر علی‌اکبری، افزود: با توجه به شیوع کروناویروس که جهان را با بحرانی بی‌سابقه مواجه  کرد و تمامی بخش‌های جامعه را به مخاطره انداخت و تبعات مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را به همراه داشت، دانشگاه ایلام در قالب واحد استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه، به این موضوع ورود کرد و برگزاری همایش ملی زیست جهان پسا کرونا در دانشگاه تصویب گردید که با همکاری وزارت علوم و در هفت محور برگزار خواهد گردید.

رئیس دانشگاه، افزود: مهمترین ویژگی این همایش نسبت به همایش ‌های مشابه آن‌، التفات به یادداشت‌های فنی 500 کلمه‌ای و مقالات کوتاه در کنار مقالات بلند و معمول فضای علمی است.

دکتر علی‌اکبری با بیان اینکه عملکرد مجموعه اصحاب رسانه استان ایلام درخشان و مایه افتخار است، یادآور شد: جامعه  ما علاوه بر اینکه با بحران کرونا گریبانگیر است، با مشکلات و چالش‌های دیگر و از جمله جنگ اقتصادی روبروست و برای همین باید از ظرفیت بی‌نظیر خانه مطبوعات برای روحیه‌بخشی، مقاومت‌پذیری و امید‌بخشی به مردم استفاده کرد.

رئیس دانشگاه افزود: همایش ملی زیست جهان پسا کرونا ظرفیت خوبی برای انتشار نظرات، دیدگاه‌ها و مسائل مورد نظر اصحاب رسانه می‌باشد.

در ادامه جلسه، آقای خود آموز مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و عضو شورای سیاست گذاری همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا، آقای شهبازی رییس خانه مطبوعات ایلام و عضو شورای سیاست‌گذاری همایش مذکور و تعدادی از اصحاب رسانه نظرات و پیشنهادت  خود را مطرح کردند و آمادگی خانه مطبوعات را برای حضور حداکثری اصحاب قلم و رسانه جهت انعکاس خبری همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا اعلام نمودند.

 

نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ارشاد اسلامي و هيأت رئيسه خانه مطبوعات برگزار گرديد نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ارشاد اسلامي و هيأت رئيسه خانه مطبوعات برگزار گرديد نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ارشاد اسلامي و هيأت رئيسه خانه مطبوعات برگزار گرديد نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ارشاد اسلامي و هيأت رئيسه خانه مطبوعات برگزار گرديد نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ارشاد اسلامي و هيأت رئيسه خانه مطبوعات برگزار گرديد نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ارشاد اسلامي و هيأت رئيسه خانه مطبوعات برگزار گرديد نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ارشاد اسلامي و هيأت رئيسه خانه مطبوعات برگزار گرديد نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ارشاد اسلامي و هيأت رئيسه خانه مطبوعات برگزار گرديد