شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1400-1399

دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصلی 1400-1399، تأکید کرد: دانشگاه ایلام با استعانت از خدای مهربان خواهد کوشید تا با مسؤولیت‌پذیری و جلب مشارکت همگانی، چراغ امید به زندگی، دانایی و توانایی را همچنان برافروخته و روشن نگه دارد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با آغاز سال تحصیلی 1400-1399، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام، پیام تبریکی به شرح ذیل صادر نمود:

به نام خداوند جان و خرد

 

 آغاز سال تحصیلی جدید 1400-1399 بر دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان آموزش عالی استان مبارک باد. اگرچه شیوع ویروس کووید 19 (کرونا) همه ابعاد زندگی ما را درنوردیده است و الزمامات جدیدی را در نحوه زندگی هر یک از ما ایجاد نموده است، با این حال از جستجو و تکاپوی علمی گریز و گزیری نیست. اگر به دنبال گشایش افق‌های نو در زندگی هستیم و برای تحول و دستیابی به اهدافمان امید داریم، باید بکوشیم و دست از طلب بر نداریم. اندیشیدن به آینده و ساختن آن را نمی‌توان به دیگران واگذار کرد. مسائل امروز، مسائل همه ماست و هر یک از ما می‌باید مسئولیت و نقش مستقیم خود را در فهم و حل آن به عهده بگیرد. دانشگاه ایلام با استعانت از خدای مهربان خواهد کوشید تا با مسؤولیت‌پذیری و جلب مشارکت همگانی، چراغ امید به زندگی، دانایی و توانایی را همچنان برافروخته و روشن نگه دارد. اینجانب به نمایندگی از خانواده آموزش عالی استان ایلام از صمیم قلب به درگاه الهی توسل جسته و برای تمامی دانشگاهیان و عموم فرهنگیان و فرهیختگان عزیز، موفقیت، بهروزی و نیک‌ فرجامی را در سال تحصیلی جدید آرزو می‌نمایم.

 

با احترام

دکتر محمد علی‌اکبری

رئیس دانشگاه ایلام