شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کسب رتبه برتر دانشگاه ایلام در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان ایلام

در ارزیابی عملکرد سال 98 دستگاه‌های اجرایی استان ایلام در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی، دانشگاه ایلام موفق به کسب «رتبه برتر» در استقرار میز خدمت در  میان دستگاه‌های اجرایی استان شد.

    به گزارش روابط عمومی، در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در استان ایلام، که با حضور استاندار ایلامو مسؤولان استان در سالن شهید رجایی استانداری برگزار گردید و بر اساس ارزیابی عملکرد در سال 98، در فضایی رقابتی و منطبق بر الگوهای روز مدیرتی از دستگاه‌های اجرایی به عنوان حوزه‌های برتر تجلیل بعمل آمد، دانشگاه ایلام حائز رتبه برتر در استقرار میز خدمت شد.

هدف غایی برنامه جامع اصلاح نظام اداری و همه برنامه‌ها و فعالیت های عمومی و اختصاصی دستگاه‌های اجرایی، ارتقای بهره‌وری و ارائه خدمات مطلوب به جامعه و مراجعین است که در نظام ارزیابی عملکرد در قالب "استقرار میز خدمت و صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری" تبلور می‌یابد که به لطف خداوند دانشگاه ایلام در این حوزه بسیار مهم و استراتژیک حائز رتبه برتر شده است.

بنا به این گزارش: آقای سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با اهداء لوح تقدیر به دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، مراتب قدرانی خود از ایشان و همکاران دانشگاه اعلام نمود.

لازم به ذکر است جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها هر سال در سطوح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می‌شود.

کسب رتبه برتر دانشگاه ايلام در بيست و سومين جشنواره شهيد رجايي  استان ايلام