شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اختصاص دوازده میلیارد تومان از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تکمیل پروژه مجتمع نوآوری و فناوری دانشگاه

دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه عنوان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مبلغ دوازده میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه مجتمع نوآوری و فناوری دانشگاه ایلام اختصاص داد، که ان‌شاء الله تا بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

   به گزارش روابط عمومی، بیست و هفتمین جلسه شورای دانشگاه با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه و رئیس شورا، معاونین و دیگر اعضاء صبح روز یک‌شنبه 1399/06/23 در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در این جلسه دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح دانشگاه در چند ماه اخیر، بیان کرد: خوشبختانه دانشگاه ایلام  آزمون‌‌های سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری را با موفقیت، امنیت کامل و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای برگزار کرد، که علاوه بر رضایتمندی داوطلبان و مقامات اجرایی استان، مورد رضایت و تقدیر وزیر علوم و مسؤولین سازمان سنجش هم قرار گرفت.

رئیس دانشگاه برگزاری ترم تابستانه سال جاری بصورت مجازی را یک دستاورد مهم عنوان کرد و گفت: ترم تابستانه با حضور 641  دانشجو در قالب 47 کد درسی  با کیفیت خوب، برای اولین بار  به صورت مجازی برگزار گردید.

دکتر  علی‌اکبری بازدید دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از دانشگاه در ماه جاری را رخدادی مهم عنوان کرد و گفت: با کمال خرسندی تلاش همکاران اینجانب نتیجه داد و دکتر ستاری در این بازدید، ضمن افتتاح مجتمع گلخانه‌های تحقیقاتی و مرکز نوآوری و فناوری، از روند توسعه دانشگاه ایلام ابراز رضایت نمود و در نهایت با اختصاص  12 میلیارد تومان کمک مالی برای راه‌اندازی مجتمع  نوآوری و فناوری دانشگاه موافقت نمود، که مراحل اداری آن در حال انجام است و ان شاء الله تا بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه در ادامه بازسازی و نوسازی دو خوابگاه دانشجویی  را از رخدادهای مثبت دیگر عنوان کرد و بیان داشت: علیرغم محدودیت‌های مالی و با رایزنی و پی گیری در سطح وزارت علوم و صندوق رفاه دانشجویان، سال گذشته دو سرای دانشجویی شهید مطهری و شهید ورمزیار و امسال هم دو سرای شهید اختیارزاده و دانش بازسازی و نوسازی گردیدند که اتفاقی مهم در حوزه دانشجویی می‌باشد.

در ادامه این جلسه، اعضای شورا به بحث و تبادل نظر در زمینه روند بازگشایی دانشگاه در سال جدید تحصیلی پرداختند، که بعد از جمع‌بندی نظرات مقرر شد؛ تصمیات شورا در قالب یک اطلاعیه منتشر گردد.

 

اختصاص دوازده ميليارد  تومان از طرف معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي تکميل پروژه مجتمع نوآوري و فناوري دانشگاه اختصاص دوازده ميليارد  تومان از طرف معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي تکميل پروژه مجتمع نوآوري و فناوري دانشگاه اختصاص دوازده ميليارد  تومان از طرف معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي تکميل پروژه مجتمع نوآوري و فناوري دانشگاه اختصاص دوازده ميليارد  تومان از طرف معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي تکميل پروژه مجتمع نوآوري و فناوري دانشگاه اختصاص دوازده ميليارد  تومان از طرف معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي تکميل پروژه مجتمع نوآوري و فناوري دانشگاه