شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد پنج رشته تحصیلی کارشناسی ارشد جدید در دانشگاه ایلام

رئیس دانشگاه ایلام عنوان کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزرات علوم، پنج رشته تحصیلی جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه ایلام راه‌اندازی گردید.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت که در سال تحصیلی 400 -1399، پنج رشته کارشناسی ارشد جدید شامل: حسابداری مدیریت، هوش مصنوعی و رباتیک، جامعه‌شناسی، تاریخ اسلام و علوم تربیتی (آموزش و بهسازی منابع انسانی) با موافقت دفتر گسترش در دانشگاه ایلام ایجاد گردیده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند آنها را به عنوان اولویت در سال تحصیلی جدید انتخاب نمایند.

دکتر علی‌اکبری افزود: همچنین داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد و اصلاحیه دفترچه راهنما در سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

رئیس دانشگاه اضافه کرد که ایجاد این رشته‌ها در دانشگاه سبب تغییرات و تحولات ساختاری در حوزه آموزشی و پژوهشی دانشگاه ایلام می‌گردد، به گونه‌ای که گروه علوم تربیتی و روانشناسی در آینده نزدیک دایر خواهد شد و با افزایش رشته‌های گروه تاریخ به سه رشته، این گروه با تصویب هیأت امنا بصورت مستقل فعالیت خواهد داشت.