شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جشن فارغ‌التحصیلی 350 دانشجوی دانشگاه ایلام برگزار گردید

در فضایی صمیمی و بانشاط، آیین جشن فارغ‌التحصیلی 350 دانشجوی دانشگاه ایلام با حضور هیأت رئیسه دانشگاه و خانواده‌های  آنان عصر روز چهارشنبه 1401/04/08 در محل سالن آیت الله حیدری برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور بانشاط دانشجویان و خانواده‌های آنان در این مراسم، یادآور شد: دانشجویان یکی از امیدهای جامعه برای پیشرفت و توسعه هستند و لذا  دانشجویان عزیز برای اینکه در سرنوشت جامعه ایران اسلامی تأثیرگذار باشند، باید با امید وارد اجتماع شوند، چرا که امید موتور محرکه جامعه است.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی‌راد مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه با بیان اینکه فارغ‌التحصلی دانشجویان آغاز مسیر جدید برای هنرنمایی در متن اجتماع است،  تأکید کرد:  از امروز شما عزیزان به عنوان نخبگان جامعه باید با دقت بتوانید در اجتماع نقش خود به صورت جامع و کامل ایفا کنید.

در این مراسم همچنین دکتر ویسه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با تأکید بر اینکه تحصیل علم یک فرآیند است که بعد از فارغ‌التحصیلی هم باید ادامه داشته باشد و دانشجویان عزیز در این مسیر باید بتوانند برای خود و خانواده‌هایشان ارزش خلق کنند، که این مهم با سنجش موقعیت‌ها و تصمیم‌گیری درست، حاصل می‌شود.

در ادامه برنامه‌های متنوع هنری و فرهنگی اجرا گردید.

 

جشن فارغ‌التحصيلي 350 دانشجوي دانشگاه ايلام برگزار گرديد جشن فارغ‌التحصيلي 350 دانشجوي دانشگاه ايلام برگزار گرديد جشن فارغ‌التحصيلي 350 دانشجوي دانشگاه ايلام برگزار گرديد جشن فارغ‌التحصيلي 350 دانشجوي دانشگاه ايلام برگزار گرديد جشن فارغ‌التحصيلي 350 دانشجوي دانشگاه ايلام برگزار گرديد جشن فارغ‌التحصيلي 350 دانشجوي دانشگاه ايلام برگزار گرديد جشن فارغ‌التحصيلي 350 دانشجوي دانشگاه ايلام برگزار گرديد جشن فارغ‌التحصيلي 350 دانشجوي دانشگاه ايلام برگزار گرديد