شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کارگاه آموزشی آشنایی با کسب و کارهای نوپا در دانشگاه ایلام برگزار گردید

به همت مرکر رشد واحدهای فناور دانشگاه ایلام و همکاری سازمان مردم نهاد جوانان پیشرو زاگرس، کارگاه آموزشی آشنایی با کسب و کارهای نوپا (آموزش نحوه نوشتن بیزینس پلن) در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی، کارگاه آموزشی آشنایی با کسب و کارهای نوپا (آموزش نحوه نوشتن بیزینس پلن) با تدریس دکتر محمد مهدی شهامتی مدیر شرکت IEC لندن شعبه باکو صبح روز چهارشنبه  1398/07/17 با حضور دکتر یگانه مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه و جمعی از دانشجویان در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در این کارگاه شرکت کنندگان با تعریف کسب و کارهای نوپا، ویژگی های کسب و کارهای نوپا شامل: نوآورانه بودن و تمرکز بر استفاده از ظرفیت های تکنولوژی های روز، سرعت، خلاقیت، سهولت دسترسی، قیمت پایین تمام شده کالا و خدمات و تیم محور بودن آنها و سبکهای رایج تأمین مالی در کسب و کارهای نوپا آشنا شدند.

دکتر شهامتی مدرس کارگاه در ادامه نحوه نوشتن طرح کسب و کار یا بیزینس پلن (Business Plan) را تعریف و توضیح داد و مراحل سیزده گانه آن را تشریح کرد.

کارگاه آموزشي آشنايي با کسب و کارهاي نوپا در دانشگاه ايلام برگزار گرديد کارگاه آموزشي آشنايي با کسب و کارهاي نوپا در دانشگاه ايلام برگزار گرديد کارگاه آموزشي آشنايي با کسب و کارهاي نوپا در دانشگاه ايلام برگزار گرديد کارگاه آموزشي آشنايي با کسب و کارهاي نوپا در دانشگاه ايلام برگزار گرديد