شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

استارتاپ ویکند اینترنت اشیاء در دانشگاه ایلام برگزار گردید

با هماهنگی و برنامهریزی مرکز رشد واحدهای دانشگاه ایلام و معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام و همکاری موسسه رویش فردای جوان، استارتاپ سه روزه ویکند اینترنت اشیاء در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، مراسم افتتاحیه این استارتاپ، عصر روز چهارشنبه 1398/07/17 با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر علی شائی مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان، دکتر طاهر پور رئیس پارک علم و فناوری استان، خانم دکتر شیرخانی مشاور استاندار در امور جوانان و جمع زیادی از دانشجویان و علاقمندان در محل سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی برگزار گردید.

در این مراسم دکتر علیاکبری رئیس دانشگاه توضیحاتی را در خصوص اهمیت کارآفرینی و برگزاری استارتاپها و اهتمام دانشگاه ایلام در این زمینه ارائه که داد که متن سخنان ایشان بصورت جداگانه منتشر می شود.

در ادامه دکتر علی شائی مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان هدف از برگزاری این استارتاپ را ترغیب دانشجویان و جوانان صاحب ایده به سمت کارآفرینی عنوان کرد و بر گسترش این نوع رویداد در سطح استان تأکید نمود.

در ادامه دکتر آرمان از مدرسان این حوزه، ضمن تأکید بر اینکه باید شرکت کنندگان در این استارتاپ  یاد بگریند چطور ایده را به کسب و کار تبدیل کنند، بر شبکه سازی و تمرین کار گروهی در این رویداد تأکید کرد و سپس خانم دکتر رئیسی مدرس دانشگاه یک سخنرانی کوتاه انگیزشی ارائه کرد.

در روز دوم و سوم این استارتاپ تیم های شرکت کننده به رقابت پرداختند که در پایان تیمهای «وزوز»، «سیو سرور» و «چیپکو» مقام اول تا سوم را کسب کردند و تیم «عینک هوشمند» شایسته عنوان تقدیر شناخته شد.

 

 

 

استارتاپ ويکند اينترنت اشياء در دانشگاه ايلام برگزار گرديد استارتاپ ويکند اينترنت اشياء در دانشگاه ايلام برگزار گرديد استارتاپ ويکند اينترنت اشياء در دانشگاه ايلام برگزار گرديد استارتاپ ويکند اينترنت اشياء در دانشگاه ايلام برگزار گرديد استارتاپ ويکند اينترنت اشياء در دانشگاه ايلام برگزار گرديد استارتاپ ويکند اينترنت اشياء در دانشگاه ايلام برگزار گرديد استارتاپ ويکند اينترنت اشياء در دانشگاه ايلام برگزار گرديد استارتاپ ويکند اينترنت اشياء در دانشگاه ايلام برگزار گرديد استارتاپ ويکند اينترنت اشياء در دانشگاه ايلام برگزار گرديد استارتاپ ويکند اينترنت اشياء در دانشگاه ايلام برگزار گرديد استارتاپ ويکند اينترنت اشياء در دانشگاه ايلام برگزار گرديد