شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سرپرست معاونت دانشجویی: کمیته نظارت و ارزیابی سراهای دانشجویی و اداره تغذیه راه اندازی گردید

سرپرست معاونت دانشجویی عنوان کرد: در راستای ارتقاء سطح خدمات رسانی به دانشجویان، کمیته نظارت و ارزیابی سراهای دانشجویی و اداره تغذیه راه اندازی گردید.

    به گزارش روابط عمومی، اولین نشست دکتر مهدی صیدی سرپرست معاونت دانشجویی و مدیران و کارکنان این معاونت با حضور دکتر میراب بالو مدیر امور دانشجویی، دکتر شمسایی مدیر تربیت بدنی، مدیران امور سراها، تغذیه و رفاه دانشجویی، کارشناسان اداره رفاه و تغذیه و سرپرستان سراهای دانشجویی، کارشناسان مرکز مشاوره و نیروهای تاسیساتی در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در این نشست دکتر صیدی سرپرست معاونت دانشجویی با تقدیر از زحمات مجموعه مدیران و ‌کارکنان حوزه معاونت دانشجویی و با تجلیل از مساعی دکتر عدالتی معاون پیشین دانشجویی، از روند بازسازی سراهای دانشجویی در تابستان سال جاری ابراز خرسندی کرد و بر حفظ حرمت اساتید، دانشجویان و اولیای ایشان، همکاران دانشگاهی و سایر کسانی که برای پی گیری امور مختلف به حوزه معاونت دانشجویی مراجعه می کنند تأکید نمود و در ادامه خواستار پی گیری و رفع سریع مشکلات موجود در بخش دانشجویی گردید.

دکتر صیدی با اعلام  راه اندازی کمیته نظارت و ارزیابی سراهای دانشجویی و اداره تغذیه، هدف از تشکیل این کمیته ها را پایش و نظارت بر عملکرد سرپرستان و دانشجویان در حفظ و نگهداری اموال سراها و افزایش سطح آسایش و خدمات رسانی به دانشجویان ساکن در سراهای دانشجویی اعلام نمودند.

در ادامه این نشست دکتر میراب بالو مدیر امور دانشجویی ضمن تشکر از زحمات کارکنان حوزه معاونت دانشجویی و بخصوص از اهتمام آنان در موضوع ثبت نام و اسکان دانشجویان ورودی جدید، بر بالا بردن کیفیت خدمات دانشجویی در سال جاری تاکید نمودند.

 سپس دکتر شمسایی مدیر تربیت بدنی دانشگاه با ارائه گزارشی از روند برگزاری برنامه های این مدیریت در سال جاری بر توسعه ورزش قهرمانی در بین دانشجویان تأکید کرد.

همچنین در این نشست کارکنان حوزه معاونت دانشجویی نظرات، انتقادات و پیشنهادت خود را در امور مختلف مطرح کردند.  

 

سرپرست معاونت دانشجويي: کميته نظارت و ارزيابي سراهاي دانشجويي و اداره تغذيه راه اندازي گرديد سرپرست معاونت دانشجويي: کميته نظارت و ارزيابي سراهاي دانشجويي و اداره تغذيه راه اندازي گرديد سرپرست معاونت دانشجويي: کميته نظارت و ارزيابي سراهاي دانشجويي و اداره تغذيه راه اندازي گرديد سرپرست معاونت دانشجويي: کميته نظارت و ارزيابي سراهاي دانشجويي و اداره تغذيه راه اندازي گرديد