شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر علی اکبری خواستار حمایت وزارت علوم برای احداث اردوگاه فرهنگی اربعین دانشگاه ایلام گردید

در جریان نشست ستاد اربعین دانشگاهیان استان ایلام با حضور دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس ستاد ملی اربعین دانشگاهیان کشور، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام خواستار  حمایت وزارت علوم برای احداث اردوگاه فرهنگی اربعین دانشگاه ایلام جهت اسکان و ارائه خدمات به زائرین دانشگاهی کشور شد. 

     به گزارش روابط عمومی، در این نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام با تشکر از محبت و همکاری همیشگی دکتر غفاری و مجموعه وزارت علوم به دانشگاه ایلام، تأکید کرد: فضای همدلی و همکاری  بینظیری بر مجموعه آموزش عالی استان ایلام حاکم است که به خدمات رسانی مطلوب به زائرین عزیز منتج شده و امروز حضرتعالی نمونه هایی از آن را در مرز مهران و شهر ایلام مشاهده نمودید.

دکتر علی اکبری، خاطر نشان کرد: برای خدمات رسانی مطلوب تر، از مدت ها قبل معاونین فرهنگی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان، طرح های کارشناسی خود را مطرح و ارائه کردند که با هم اندیشی تقسیم کار صورت گرفت و خوشبختانه با اهتمامی که وجود دارد یک تجربه ناب و متفاوت شکل گرفته است.

رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان استان، در بخش دیگر سخنان خود خواستار حمایت وزارت علوم از احداث و راه اندازی اردوگاه  فرهنگی اربعین دانشگاه ایلام برای اسکان و ارائه خدمات به زائرین دانشگاهی کشور شد و تأکید کرد دانشگاه ایلام آمادگی کامل دارد، زمین مورد نیاز این طرح را در مزرعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه ایلام واقع در شهرستان مهران تأمین نماید.

دکتر علی اکبری در پیشنهاد دیگری، خواستار اهتمام وزارت علوم برای اعزام دانشگاهیان بصورت تدریجی و در طول سال به عتبات عالیات گردید تا خدمات رسانی به آنان به نحو مطلوب تری ارائه گردد.