شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر مهدیزاده: 325 مقاله توسط اساتید دانشگاه ایلام در 12 ماه گذشته چاپ شده است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه عنوان کرد: مجموعاً 325 مقاله در سه بخش ISI، ISC و همایش های ملی و بین المللی توسط اساتید دانشگاه ایلام در 12 ماه گذشته چاپ شده است.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر حسین مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام با بیان اینکه در طول 12 ماه گذشته تولیدات علمی متنوعی در سطح دانشگاه انجام گرفته، بیان داشت: با تلاش اساتید دانشگاه ایلام در در طول 12 ماه گذشته مجموعاً 113 مقاله در مجلات معتبر بین المللی ISI، 135 مقاله در مجلات معتبر علمی  و پژوهشی داخلی (ISC)، 77 مقاله در همایشهای ملی و بین المللی معتبر  و 32 کتاب تألیفی  و ترجمهای چاپ و منتشر شده است.

دکتر مهدیزاده در مورد انجام طرحهای تحقیقاتی برون دانشگاهی اعضای هیأت علمی در ابن بازه زمانی، اظهار داشت: در چند سال اخیر روند انجام طرح های تحقیقاتی برون دانشگاهی توسط اساتید دانشگاه ایلام روند صعودی داشته و در این راستا در 12 ماه گذشته مجموعاً 41 طرح در این زمینه انجام گرفته است و مبلغ 1/500 میلیون تومان در خصوص قرارداد این طرح‌ها عاید دانشگاه ایلام شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه درباره حمایت مالی از پایان نامههای دانشجویی، گفت: در سال 1397 مجموعاً از 483 مورد از پایان نامه دانشجویان دورههای تحصیلات تکمیلی  به مبلغ  270  میلیون تومان حمایت مالی انجام گرفته است.