شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دیدار اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در فضایی صمیمانه اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفتگو کردند.

   به گزارش روابط عمومی، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، دبیر و اعضای تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه ایلام با همراهی حجت الاسلام عوض نژاد معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در محل دفتر حجت الاسلام  و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  حضور یافتند و در فضایی صمیمانه با ایشان به دیدار و گفتگو پرداختند.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار ضمن دعوت دانشجویان به اتحاد و همدلی در برابر حیله‌های دشمنان، اظهار داشت: فعالیت در تشکل ‌های دانشجویی یک فرصت مغتنم برای ارتقاء سطح آگاهی دانشجویان، همکاری با دانشگاه و اهتمام برای تأثیرگذاری در اجتماع است و معمولاً افرادی که در این تشکل ‌ها فعالیت می ‌کنند دارای مطالعه، آگاهی، قدرت بیان، پویایی و تحرک بیشتری نیز می باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  در ادامه از عدم تحمل اختلاف سلیقه ‌ها با وجود اهداف مشترک که همان سربلندی ایران اسلامی است ابراز نگرانی کردند و افزودند: دانشجویان باید مدارا، اتحاد، تضارب آرا و کنار آمدن با اختلاف سلیقه‌ها را تمرین کنند تا بتوانند با هم و در کنار هم برای فردای بهتر ایران اسلامی گام بردارند.

در این نشست دبیر اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه ایلام به بیان نظرات، دغدغه ها و مطالبات خود پرداختند و خواستار حمایت و اهتمام هر چه بیشتر نماینده ولی فقیه در استان در راستای هموار نمودن مسیر دستیابی به اهدافِ تشکل‌های دانشجویی شدند.

ديدار اعضاي شوراي مرکزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه ايلام با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام