شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست ستاد اربعین دانشگاهیان استان ایلام در دانشگاه ایلام برگزار گردید

نشست ستاد اربعین دانشگاهیان استان ایلام برای  برنامه ریزی و هماهنگی های  لازم در خدمات رسانی بهتر به زائرین پیاده روی اربعین، صبح امروز در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

     به گزارش روابط عمومی، نشست ستاد اربعین دانشگاهیان استان ایلام، با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام و رئیس ستاد استانی، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، روساء و مسئولان نهاد نمایندگی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان و مسئولان بسیج دانشجویی،  صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

  در این نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه دانشگاه ایلام و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان تجربه منحصر به فردی در زمنیه خدمات رسانی به زائرین پیاده روی اربعین در سال های گذشته دارند، اظهار کرد: دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان ایلام بواسطه همکاری، همراهی و همدلی بی مانندی که در بین آنان وجود دارد در چند سال گذشته، توانستند خدمات مناسبی در حوزه رفاهی و فرهنگی به زائرین پیاده روی اربعین ارائه دهند که بعنوان یک الگو و تجربه ناب مورد تأیید مقامات عالی وزارت علوم و دیگر مقامات کشوری است.

رئیس دانشگاه ایلام با درخواست از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان برای نوآوری در ارائه خدمات ارائه شده، بیان کرد: با توجه به جایگاه ویژه دانشگاه ها در سطح جامعه، باید در زمینه خدمات رسانی به زائرین اربعین نوآوری صورت گیرد تا تأثیرگذاری بهتری داشته باشد.

دکتر علی اکبری، افزود: برای نمونه دانشگاه ایلام در چند سال گذشته جشنواره شین دانشگاهیان را با محوریت اشعار کردی در مدح امام حسین (ع) و یاران وفادارش برگزار می کند که با استقبال خوبی مواجهه شده است.

 در ادامه حاضرین در نشست، به بیان دیدگاه ها، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و مطالبات مورد نظر خود پرداختند، که اهم موضوعات حول محورهایی شامل: استفاده از تجربیات سال های گذشته، ضرورت هماهنگی و همدلی بیشتر جامعه دانشگاهی استان، تجمیع موکب های دانشگاهیان همانند سال گذشته، رفع کاستی ها و مشکلات سال های پیشین، مستندسازی فعالیت ها و خدمات، توجه به کار رسانه ای، فعال شدن روابط عمومی ها، همکاری و همراهی با دانشجویان برای حضور در پیاده روی اربعین، استفاده از قالبهای هنری و گفتمان سازی مطرح گردید.

نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد