شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

فراخوان ثبت نام و معرفی بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری

  به گزارش روابط عمومی و به نقل از دکتر میراب بالو مدیر امور دانشجویی، ثبت نام دانشجویان متقاضی در بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه از 20 مهرماه با مراجعه به سایت www.portal.saorg.ir  آغاز می‌شود و تا چهارم آبان ادامه دارد.

بنا به این گزارش، همانند سال‌های گذشته کلیه مراحل ثبت نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد و فرآیند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری صورت خواهد گرفت.

در مرحله نخست انتخاب دانشجویان نمونه، دانشجویان متقاضی در سطح دانشگاه به رقابت می‌پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین‌نامه کسب نمایند به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می‌گیرند و آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب نموده‌اند به دبیرخانه مرکزی معرفی می‌شوند.

مرحله دوم جشنواره دانشجوی نمونه در پنج گروه علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و دامپزشکی، هنر در مقاطع مختلف انجام می‌شود که پس از ارزیابی داوران کشوری در نهایت دانشجویان نمونه کشوری انتخاب و معرفی می‌شوند.

متقاضیان در سال جدید می‌بایستی علاوه بر بخش‌های آموزش، پژوهش و فرهنگی در بخش فناوری نیز خود را مورد ارزیابی قرار دهند و یکی از مهم‌ترین تغییرات آئین‌نامه اضافه شدن این بخش و تغییرات در نمرات افزوده است.

 همچنین توجه به سنوات تحصیلی جهت شرکت در رقابت از شروط آئین نامه جدید است و برخی تغییرات فرعی نیز صورت گرفته است.

آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری:

https://www.ilam.ac.ir/file_bank/1398/37139879-جشنواره-1-.pdf

توجه:

1-دو سال متوالی است که دانشجویان دکتری دانشگاه ایلام بعنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شده اند.

2-انشجویان گرامی برای هرگونه سئوال و یا مشاوره می توانند همه روزه به مدیریت دانشجویی دانشگاه مراجعه نمایند.

3-اطلاعیه نحوه ثبت نام، مدارک لازم و زمان بندی مربوطه در روزهای آینده منتشر می شود.