شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست رئیس دانشگاه با اعضای تشکل ‎های دانشجویی برگزار گردید

همزمان با آغازین روزهای سال تحصیلی جدید، نشست رئیس دانشگاه با اعضای تشکل های دانشجویی  صبح امروز برگزار گردید.

   به گزارش روابط عموی، نشست دکتر علی ‎اکبری رئیس دانشگاه ایلام با اعضای شورای مرکزی تشکل های دانشجویی  صبح امروز با حضور دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر امامی پور مدیر امور فرهنگی و  اجتماعی در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در این نشست دکتر علی ‎اکبری رئیس دانشگاه با تبریک ایام هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، به روند ارتقاء جایگاه دانشگاه در چند سال اخیر اشاره کرد و بیان داشت: بواسطه تلاش همه دانشگاهیان، جایگاه دانشگاه ایلام در سطح کشور و منطقه ارتقاء یافته که این امر با نگاه به افتخارات و دستاوردهای دانشجویان دانشگاه در عرصه های مختلف بخوبی قابل مشاهده است.

رئیس دانشگاه، افزود: برای کسب این موفقیت همه دانشگاهیان اعم از استاد، کارمند و دانشجو زحمت کشیده ‎اند و مدیریت دانشگاه قدردان همگی آنان می‎باشد.

 دکتر علی ‎اکبری در ادامه این نشست با اشاره به کسب موفقیت‎ های ملی و منطقه ای از طرف تشکل های دانشجویی در چند سال اخیر، بیان کرد: سیاست مدیریت دانشگاه ایلام بر ارتقاء همه تشکل‎ های دانشجویی است و هیچ گونه نگاه حزبی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه در ادامه به جهت ‎گیری کاهش هزینهها در سطح دانشگاه‎ های کشور و دانشگاه ایلام پرداخت و گفت: متناسب با واقعیات مالی موجود در کشور، باید در زمنیه کاهش هزینه‎ ها گام برداشت و با هنرنمایی و تدبیر برنامه‎ های پیش بینی شده را با کیفیت مطلوب و هزینه پائین برگزار کرد تا روند توسعه دانشگاه همچنان با شتاب ادامه داشته باشد.

 رئیس دانشگاه در ادامه با اشاره به اهتمام دانشگاه برای ارائه خدمات رفاهی بهتر به دانشجویان، اظهار کرد: علیرغم مشکلات مالی، روند توسعه دانشگاه به هیچ عنوان کند نخواهد شد و از جمله در حوزه ارائه خدمات دانشجویی از تمام ظرفیت های موجود استفاده کردهایم و در این راستا سلف سرویس برادران و خواهران در سال گذشته باسازی گردید، خوابگاه های دانشجویی در سال جاری بهسازی و نوسازی شد، پردیس خوابگاهی خوهران و زمین چمن مصنوعی دانشگاه هم فردا با حضور دکتر صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت عتف افتتاح خواهد شد.

در این نشست دبیران سه تشکل دانشجویی دانشگاه به بیان نظرات، پیشنهادات و دغدغه های مورد نظر خود پرداختند و از جمله مسائلی را در زمینه اهتمام در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی، برنامه ریزی برای اجرای برنامه‎ های مناسب در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی، حفظ شأن دانشجویان فعال فرهنگی، تعادل در هزینهها و استفاده بیشتر از ظرفیت ‎های مختلف دانشجویان بیان کردند.

 

نشست رئيس دانشگاه با اعضاي تشکل ‎هاي دانشجويي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه با اعضاي تشکل ‎هاي دانشجويي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه با اعضاي تشکل ‎هاي دانشجويي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه با اعضاي تشکل ‎هاي دانشجويي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه با اعضاي تشکل ‎هاي دانشجويي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه با اعضاي تشکل ‎هاي دانشجويي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه با اعضاي تشکل ‎هاي دانشجويي برگزار گرديد