شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست رئیس دانشگاه و قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برگزار گردید

در راستای جذب کمک های مالی صندوق رفاه دانشجویان، نشست رئیس دانشگاه و قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و دکتر قنبری قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با حضور دکتر عدالتی معاون دانشجویی، دکتر میراب بالو سرپرست امور دانشجویی، دکتر شمسایی مدیر تربیت بدنی و خانم دکتر آزادی رئیس مرکز بهداشت و مشاوره دانشگاه، صیح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

 در این نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با اشاره به ارتقاء سطح خدمات رسانی در حوزه دانشجویی به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه، بیان داشت: برای رفاه حال دانشجویان و ارتقاء سطح خدمات رفاهی به آنان، سلف سرویس دانشجویان دختر و پسر بازسازی و بروز رسانی شد و رستوران مکمل ارغوان راه اندازی گردید که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

  رئیس دانشگاه، افزود: در همین مدت مرکز بهداشت، سلامت و مشاوره دانشگاه راه اندازی گردید که در سه حوزه بهداشت، سلامت و مشاوره خدمات متنوعی را به دانشجویان ارائه می دهد.

  دکتر علی اکبری، اضافه کرد: در چند سال اخیر سرمایه گذاری خوبی در حوزه تربیت بدنی و ورزش قهرمانی دانشجویان دانشگاه انجام گرفته و بدین لحاظ دانشجویان دانشگاه، عنوان های مختلفی را در سطح کشور و منطقه کسب کرده اند که از جمله می توان به نایب قهرمانی تیم فوتسال دختران دانشگاه در آذر در مسابقات فوتسال دختران دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور و دعوت دو تن از اعضای این تیم  به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان کشور از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

  دکتر علی اکبری با اعلام اینکه در چند سال اخیر در تمام دانشگاه و در تمامی حوزه ها شاهد تحولات جدید بوده ایم، اظهار کرد: از بدو تأسیس  دانشگاه ایلام تاکنون، موضوع اختلاف با مالکین مشاعی سنددار، همیشه یکی از دغدغه های اصلی  بوده که بعد از 44 سال در سال جاری حل و فصل گردید که فرآیند اداری آن در حال انجام است.

   رئیس دانشگاه در ادامه به وضعیت پروژه های عمرانی دانشگاه پرداخت و گفت: با حمایت وزارت علوم و اهتمام همکاران اینجانب، طرح های عمرانی در دانشگاه ایلام در چند سال اخیر توسعه مطلوبی داشته اند که ساختمان دانشکده کشاورزی واقع در سایت اصلی دانشگاه و آموزشکده کشاورزی دهلران در سال گذشته افتتاح شد و پروژه ساختمان دانشکده علوم پایه با پیشرفت 85 درصدی، فاز دوم توسعه دانشکده ادبیات و علوم انسانی با پیشرفت 60 درصدی، پروژه ساختمان مرکزی (واقع در درب ورودی دانشگاه) با پیشرفت فیزیکی 75 درصدی و پروژه محوطه سازی و احداث راههای دسترسی با پیشرفت 90 درصدی در حال انجام هستند.

  دکتر علی اکبری، افزود: با بهره برداری از این پروژه بیش از 40000 متر مربع بر وسعت دانشگاه افزوده خواهد شد.

  در این نشست، دکتر قنبری قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با ابلاغ سلام مهندس یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت عتف و ابراز خرسندی از روند توسعه مطلوب دانشگاه ایلام و بخصوص تحولات انجام گرفته در حوزه دانشجویی، تأکید کرد رسالت اصلی صندوق رفاه پرداخت تسهیلات به دانشجویان  دارای شرایط است اما با توجه به انتظاراتی که وجود دارد این صندوق ارائه کمک های مالی به بخش های مختلف دانشجویی را برای خود تعریف کرده است و از جمله کمک های مالی را به دانشگاه ایلام ارائه داده است.

  دکتر قنبری با اشاره به بازدید و گزارش هایی که در بازدید از دانشگاه ایلام دریافت کرده است، ابراز امیدواری کرد با حسن نظر مقامات وزارت علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان، زمنیه خوبی برای کمک های بیشتر این صندوق به دانشگاه ایلام فراهم گردد.

  در این نشست دکتر عدالتی معاون دانشجویی دانشگاه به بیان خواسته ها و انتظارات دانشگاه ایلام از صندوق رفاه دانشجویان پرداخت و سپس دکتر میراب بالو سرپرست امور دانشجویی، دکتر شمسایی مدیر تربیت بدنی و خانم دکتر آزادی رئیس مرکز بهداشت، سلامت و مشاوره دانشگاه گزارشی را از حوزه مربوطه ارائه دادند.

 

 

 

نشست رئيس دانشگاه و قائم مقام صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و قائم مقام صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم برگزار گرديد