شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست رئیس دانشگاه و شورای صنفی دانشجویان برگزار گردید

با آغاز به کار دور جدید فعالیت شورای صنفی دانشجویان، نشست رئیس دانشگاه و دبیر و اعضای شورای صنفی برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی، نشست رئیس دانشگاه و شورای صنفی دانشجویان با حضور دکتر عدالتی معاون دانشجویی، دکتر رضازاده مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست، دکتر میراب بالو سرپرست امور دانشجویی و دبیر و اعضای شورای صنفی در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

  در این نشست، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با ابراز خرسندی از فعالیت مطلوب و پی گیری های شورای صنفی دانشجویان و با تأکید بر اینکه  در دانشگاه ایلام همه دانشگاهیان حق دارند بر اتاق شیشهای مدیریت دانشگاه نظارت کنند و ما از پی گیری ها و مطالبات دانشجویان استقبال می کنیم،  تأکید کرد دانشگاه ایلام در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و هر چند مشکلاتی هم وجود دارد که تمام سعی ما بر این است که در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه این مشکلات و مسائل را مرتفع نمائیم.

 در این نشست آقای سینا حشمتی دبیر شورای صنفی دانشجویان ضمن تشکر و قدردانی از دکتر علی اکبری و کمیته نظارت و اجرایی در روند برگزاری انتخابات شورای صنفی، شورای صنفی را نهادی برای افزایش مشارکت دانشجویان در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های دانشگاه عنوان کرد که می تواند پل ارتباطی مناسبی مابین دانشجویان و مدیریت دانشگاه باشد.

 در ادامه اعضای شورای صنفی به بیان دیدگاه ها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات مورد نظر خود پرداختند که اهم مسائل حول محورهایی شامل: مسائل مربوط به سراهای دانشجویی، ایاب و ذهاب، توسعه امکانات ورزشی، مسائل آموزشی، تغذیه و مسائل مربوط به سلف سرویس های دانشجویی و اینترنت مطرح گردید.

 

 

نشست رئيس دانشگاه و شوراي صنفي دانشجويان برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و شوراي صنفي دانشجويان برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و شوراي صنفي دانشجويان برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و شوراي صنفي دانشجويان برگزار گرديد