شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست هیأت رئیسه دانشگاه و بانوان کارمند برگزار گردید

نشست هیأت رئیسه دانشگاه و بانوان کارمند صبح امروز  در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، نشست هیأت رئیسه دانشگاه و بانوان کارمند با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر رضازاده مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست، خانم دکتر پیرزادنیا مشاور رئیس دانشگاه  در امور بانوان، آقای فتاحی رئیس اداره روابط عمومی و جمع زیادی از کارکنان زن دانشگاه، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

  در این نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)،  روز زن و بزرگداشت مقام مادر، با تقدیر از زحمات بانوان دانشگاه ایلام و بخصوص بانوان کارمند و با ابراز خرسندی از روند ارتقاء جایگاه  بانوان دانشگاه، تأکید کرد: نگاه جنسیتی در جامعه محکوم به شکست است و در دانشگاه که به هیچ عنوان به نتیجه نخواهد رسید.

  رئیس دانشگاه با اشاره به حضور بانوان در مدیریت میانی دانشگاه، بیان کرد: در این دوره شأن مدیرتی بانوان که اعضای هیات علمی خانم شروع گردید تثبیت گردید و ان شاء الله این روند در حوزه کارمندی هم اتفاق خواهد افتاد.

  دکتر علی اکبری، افزود: خانم ها بخوبی و با شایستگی از عهده وظایف محوله برآمده اند و و با توجه به تعهد، قانگرایی و وفاداری سازمانی که بانوان دارند، میزان رضایتمندی از کارکنان خانم در دانشگاه بیشتر است.

  رئیس دانشگاه، تأکید کرد: علیرغم مشکلات مالی و شرایط خاصی که در کشور حاکم است، بواسطه تلاش همه دانشگاهیان و از جمله بانوان دانشگاه، جایگاه دانشگاه ایلام در سطح کشور ارتقاء یافته و  امید است این روند در سال آینده با شتاب بیشتری ادامه یابد.

  در این نشست، دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه، توضیحاتی را درباره وضعیت استخدامی بانوان کارمند و مسائل اداری و مالی خاص آنان ارائه کرد.

 در ادامه خانم دکتر پیرزادنیا مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان با اشاره به نگاه مثبت هیات رئیسه دانشگاه برای پی گیری مسائل بانوان، بیان کرد: تمامی مسائل و مشکلاتی گه بانوان دانشگاه بصورت کتبی و شفاهی با اینجانب مطرح می کنند، در  کوتاه ترین زمان مورد پی گیری قرار می گیرد و خوشبختانه ریاست محترم دانشگاه و معاونین با حسن نظر، اهتمام خاصی برای حل مسائل و مشکلات مربوط به بانوان دارند.

  خانم دکتر پیرزادنیا، افزود: در همین راستا مسائلی شامل: سهیم شدن بانوان در مدیریت دانشگاه، اعمال قانون کاهش ساعات کاری بانوان دارای شرایط خاص، مسائل رفاهی (تجهیز و تعمیر مهد کودک دانشگاه) و ...، با حمایت های هیات رئیسه تحقق یافت.

  مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، تأکید کرد: بواسطه این عملکرد مثبت و نگاه مطلوبی که وجود دارد، دانشگاه ایلام در بسیاری از مسائل مربوط به بانوان و ارتقاء جایگاه آنان، در چند سال اخیر در سطح کشور  جزو دانشگاه های پیشتاز بوده است.

  در این نشست، بانوان کارمند به بیان نظرات، پیشنهادت و مسائل مورد نظر خود پرداختند که اهم مسائل حول محورهایی شامل: ضرورت تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی موقت، واگذاری بخشی از مدیریت ها به بانوان کارمند، ساماندهی وضعیت پیشنهادات در دانشگاه، تقدیر و تشکر از اعمال فوق‌العاده مناطق مرزی و فوق‌العاده بند «ث» ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه و تلاش برای اعمال این دو مورد برای پرسنل شرکتی مطرح گردید.

نشست هيأت رئيسه دانشگاه و بانوان کارمند برگزار گرديد نشست هيأت رئيسه دانشگاه و بانوان کارمند برگزار گرديد نشست هيأت رئيسه دانشگاه و بانوان کارمند برگزار گرديد