شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم ویژه آغاز دهه فجر و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه با حضور دانشگاهیان استان برگزار گردید

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم ویژه آغاز دهه فجر و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه با حضور دانشگاهیان استان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی، مراسم ویژه آغاز دهه فجر و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام با حضور حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه، معاونین، روسای دانشکده ها، مسئولان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان و جمع زیادی از اساتید و کارکنان، صبح امروز در جنب مسجد الغدیر دانشگاه برگزار گردید.

  در این مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با خیرمقدم به مهمانان و حاضرین در مراسم و با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک ایام مبارک دهه فجر، بیان داشت: جامعه علمی استان ایلام بواسطه حضور زندانیان سیاسی دوره رژیم گذشته، مجاهدان و مبارزان انقلاب، رزمندگان جنگ هشت ساله و دیگر عزیزان که ماهرانه در عرصه علم حضور دارند، جامعه ای وزین، بزرگ و با ظرفیت است که برای نگه داشتن ایران در قله علم در سطح جهان و منطقه تلاش می کنند.

   دکتر علی اکبری، افزود: امید دارم این روند همانند چهل سال گذشته برای رسیدن به افق های تعیین شده ادامه یابد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نشود.

  در ادامه حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب، به علل وقوع انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در دوره پهلوی،  نفوذ و دخالت بیگانگان تعیین کننده جریان ها و حوادث مختلف بود و حاکمان ایران سرسپرده آمریکائی ها بودند و شاه ایران در برابر سفیر آمریکا ذلیل و خوار بود.

  حجت الاسلام کریمی تبار، افزود: آمریکائی ها برای حضور در ایران حق توحش میگرفتند و با تحمیل کاپیتولاسیون، هیچ کس حق مواخذه و سئوال از آنها را نداشت و  شاه و دیگر مقامات ایران بله قربان گوی آمریکائی ها بودند، اما علیرغم این همه خوش خدمتی، سفیر آمریکا به صورت تحقیر آمیز با شاه ایران و دیگر مقامات برخورد می کرد.

  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، تأکید کرد: حضرت امام (ع) بود که آمد و به ما شخصیت داد و امروز علیرغم همه دشمنی ها و توطئه ها، جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار به سر می برد و امروز شکوهمندانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می نماید.

  در پایان با حضور حجت الاسلام کریمی تبار و دکتر علی اکبری عطر افشانی مزار شهدای گمنام انجام گرفت و حاضرین با نثار گل و فاتحه با آرمان های شهیدان تجدید میثاق نمودند.

مراسم ويژه آغاز دهه فجر و عطرافشاني مزار شهداي گمنام دانشگاه با حضور دانشگاهيان استان برگزار گرديد مراسم ويژه آغاز دهه فجر و عطرافشاني مزار شهداي گمنام دانشگاه با حضور دانشگاهيان استان برگزار گرديد مراسم ويژه آغاز دهه فجر و عطرافشاني مزار شهداي گمنام دانشگاه با حضور دانشگاهيان استان برگزار گرديد مراسم ويژه آغاز دهه فجر و عطرافشاني مزار شهداي گمنام دانشگاه با حضور دانشگاهيان استان برگزار گرديد مراسم ويژه آغاز دهه فجر و عطرافشاني مزار شهداي گمنام دانشگاه با حضور دانشگاهيان استان برگزار گرديد مراسم ويژه آغاز دهه فجر و عطرافشاني مزار شهداي گمنام دانشگاه با حضور دانشگاهيان استان برگزار گرديد مراسم ويژه آغاز دهه فجر و عطرافشاني مزار شهداي گمنام دانشگاه با حضور دانشگاهيان استان برگزار گرديد