شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

افتتاح صندوق پژوهش و فناوری استان ایلام توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

با مشارکت و همکاری دانشگاه ایلام، پارک علم و فناوری استان، اتاق بازرگانی استان ایلام و فعالان بخش خصوصی، صندوق پژوهش و فناوری مانشت ایلام راه اندازی و با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور   افتتاح گردید.

  به گزارش روابط عمومی، با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، مهندس سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ،دکترطاهرپور رئیس پارک علم وفناوری و جمعی از مسئولین استانی، صندوق پژوهش و فناوری مانشت ایلام با سرمایه گذاری مشترک دانشگاه ایلام، پارک علم و فناوری ایلام، اتاق بازرگانی استان ایلام و فعالان بخش خصوصی صبح دیروز افتتاح گردید.

  این صندوق با اعتبار اولیه 15 میلیارد ریال و با هدف حمایت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت و دارای تنفس  از طرح‌های نوآورانه و دانش‌ بنیان مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه ایلام،  پارک علم و فناوری ایلام و  مخترعان و مبترکان ایلامی راه اندازی گردید.

  در جریان افتتاح این صندوق معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از اختصاص 30 میلیارد ریال و استاندار ایلام نیز از پرداخت 15 میلیارد ریال اعتبار به این صندوق خبر دادند.

  با راه اندازی این صندوق یکی از حلقه های مفقوده اقتصاد دانش بنیان و مقاومتی در استان ایلام تکمیل گردید.

افتتاح صندوق پژوهش و فناوري استان ايلام توسط معاون علمي و فناوري رئيس جمهور افتتاح صندوق پژوهش و فناوري استان ايلام توسط معاون علمي و فناوري رئيس جمهور