شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کارگاه آموزشی ارتقاء فرهنگ ترافیک بانوان در دانشگاه برگزار گردید

با هماهنگی و برنامه ریزی مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، کارگاه آموزشی ارتقاء فرهنگ ترافیک بانوان در دانشگاه برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، کارگاه آموزشی ارتقاء فرهنگ ترافیک بانوان با حضور خانم دکتر پیرزادنیا مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و جمعی از کارکنان خانم در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در این کارگاه، سرگرد حاتم نیا مسئول آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان، در مورد اجرای  طرح بانو یار پلیس، بیان کرد:  تجربه نشان می دهد هرگاه کارها به دست خود مردم سپرده شود، آن کار با موفقیت روبرو می شود و در همین راستا طرح بانو یار پلیس از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی استان به استانداری ایلام پیشنهاد شد و از بین 155 طرح بعنوان طرح منتخب برگزیده شد.

  سرگرد حاتم نیا، افزود: بانوان بواسطه اینکه نقش تربیتی در خانواده دارند و بعنوان الگو برای فرزندان مطرح هستند می توانند نقش کلیدی در یادگیری مقررات راهنمایی و رانندگی داشته باشند و  مردان و بچه ها را به رعایت قانون و مقررات وادارند.

 مسئول آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان، تأکید کرد: ظرفیت پلیس محدود است و همه جا نمی تواند حضور داشته باشد و برای همین بهتر است از ظرفیت های مردمی برای کمک به پلیس بهره گرفته شود و اگر بانوان وارد این عرصه شوند با توجه به نقش فرهنگ سازی که دارند قطعا آمار تخلفات و تصادفات کاهش پیدا خواهد کرد.

  سرگرد حاتم نیا در ادامه توضیحاتی را درباره فرهنگ صحیح رانندگی، راهکارها برای ارتقاء فرهنگ رانندگی، نقش بانوان در کاهش تصادفات و نقش آموزش در کاهش ترافیک ارائه داد.

در ادامه سروان صادقی توضیحاتی را در زمینه راهکارهای تغییر فرهنگ ترافیک ارائه کرد و در پایان حاضرین سئوالاتی را مطرح کردند  و مدرسین به صورت مبسوط پاسخ های لازم را ارئه کردند.

 

 

 

کارگاه آموزشي ارتقاء فرهنگ ترافيک بانوان در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي ارتقاء فرهنگ ترافيک بانوان در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي ارتقاء فرهنگ ترافيک بانوان در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي ارتقاء فرهنگ ترافيک بانوان در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي ارتقاء فرهنگ ترافيک بانوان در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي ارتقاء فرهنگ ترافيک بانوان در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي ارتقاء فرهنگ ترافيک بانوان در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي ارتقاء فرهنگ ترافيک بانوان در دانشگاه برگزار گرديد