شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست رئیس دانشگاه و پرسنل شرکتی برگزار گردید

در فضایی صمیمانه پرسنل شرکتی دانشگاه، مسائل، مشکلات، و پیشنهادات خود را در حضور رئیس دانشگاه مطرح کردند.

  به گزارش روابط عمومی، نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و پرسنل شرکتی با حضور دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر رضازاده مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست، دکتر باقری مشاور رئیس و مدیر حقوقی، آقای صالحی معاون مدیر امور اداری و پشتیبانی، آقای فتاحی رئیس اداره روابط عمومی و جمع زیادی از همکاران شرکتی، صبح امروز در محل سالن فرزانگان  برگزار گردید.

 در این نشست دکتر علی اکبری، با ابراز خرسندی به جهت برگزاری این نشست، تأکید کرد: به وضعیت فعلی دانشگاه و صمیمیتی که بین کارکنان و مدیریت حکمفرماست و اینکه همه برای سربلندی دانشگاه اهتمام دارند و مشغول تلاش هستند، افتخار می کنم و مایه مباهاتم است.

   رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه اتاق مدیریت دانشگاه، شیشه ای است، بیان داشت: عملکرد دانشگاه و اقدامات و برنامه های انجام شده در آن شفاف است و هیچ چیزی پنهانی وجود ندارد و از جمله در زمینه تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی، نامه نگاری ها و رایزنی هایی انجام گرفته که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده و اگر زمانی تبدیل وضعیتی در دانشگاه صورت گیرد، بصورت شفاف اطلاع رسانی خواهد شد و بر طبق مقررات و آئین نامه های مربوطه انجام خواهد گرفت.

   دکتر علی اکبری، تصریح کرد: در چهار سال گذشته بر اساس بخش نامه های صادره، تعدادی از همکاران تبدیل وضعیت شدند که ما هیچ نگاه سیاسی و غیره را در این زمینه دخالت ندادیم و با تدبیر و با خیرخواهی فرآیند مربوطه را انجام دادیم تا از مشکلات مالی دانشگاه کاسته شود و فقط به مصالح دانشگاه فکر کردیم.

   دکتر علی اکبری با تقدیر از زحمات پرسنل شرکتی دانشگاه، تأکید کرد: در راستای شعارهای اصلی دانشگاه مجموعه همکاران اینجانب در مجموعه معاونت پشتیبانی و منابع انسانی باید پاسخ گو باشند و مطالبات همکاران شرکتی در زمینه های مختلف و از جمله افزایش اضافه کار، پرداخت رفاهیات، ضمانت بانکی و پاسخ گو بودن مسئولان شرکت های خدماتی را بر طبق مقررات پی گیری نمایند.

   رئیس دانشگاه با اشاره به تصویب و ابلاغ چارت تشکیلاتی دانشگاه، بیان داشت: تصویب و ابلاغ چارت تشکیلاتی دانشگاه و طرح ساماندهی نیروی انسانی که در دست اقدام است از جمله اقداماتی است که می تواند بر روند تبدیل وضعیت کارکنان و نیروها تأثیرگذار باشد.

 در این نشست، دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه با اشاره به اینکه این نشست به پیشنهاد ریاست محترم دانشگاه برگزاری می شود، به فرصت های از دست رفته در سالیان قبل برای تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: در سال 1391 بخشنامه ای مبنی بر تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی به قراردادی از طرف معاون پشتیبانی و منابع انسانی و رئیس هیات امناء وزارت علوم به دانشگاه ایلام ابلاغ شده بود که متاسفانه از این فرصت غفلت شد و نامه بدون جواب ماند.

  عضو هیات رئیسه دانشگاه در ادامه به نامه  نگاری ها و رایزنی های صورت گرفته در چهار سال اخیر برای سامان دادن و تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی دانشگاه اشاره کرد و با نشان دادن تصویر مکاتبات صورت گرفته بصورت اسلاید برای حاضرین، تأکید کرد: هر جایی که قانون اجازه داد با خیرخواهی و فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و غیره تبدیل وضعیت انجام گرفت که در این زمینه می توان به تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دارای مدرک ادواری، خانواده ایثارگران و کارکنان دارای سابقه خرید کار اشاره کرد.

  دکتر ملابهرامی، افزود: همچنین مشکل تعداد 16 نفر از کارکنان قراردادی که  نحوه تبدیل وضعیت آنها در دوره قبل با اشکال قانونی مواجه بود، با رایزنی و پی گیری های لازم حل گردید.

  معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه، تأکید کرد: عملکرد ما در این حوزه شفاف است و علاوه بر اینکه هیچ نیروی جدید در این چهار سال بر دانشگاه تحمیل نشد، هر جایی که قانون اجازه داد، تبدیل وضعیت و ارتقاء انجام گرفت.

  دکتر ملابهرامی، در ادامه به مجموعه اقدامات انجام شده برای پرسنل شرکتی اشاره کرد و بیان داشت: صدور حکم کارگزینی نیروها از طرف شرکت های خدماتی، صدور فرم تسویه حساب پایان سال به منظور کنترل پرداخت شرکت های خدماتی، اعمال سنوات پایه از سال 90 الی 97، کنترل پرداخت های شرکت ها بصوت ماهیانه، فراهم آوردن امکان استفاده از اماکن رفاهی که در ادوار گذشته یا نبوده و یا بصورت محدود بوده و معرفی برای پرداخت وام از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

 عضو هیات رئیسه دانشگاه، افزود: برای حفظ شأن و کرامت پرسنل شرکتی و اینکه اجحافی علیه آنان صورت نگیرد، کمیته انضباطی مخصوص این عزیزان تشکیل شد تا از  تضییع  حقوق آنان جلوگیری گردد.

در ااین نشست در فضایی صمیمانه، پرسنل شرکتی دانشگاه، مسائل، مشکلات و پیشنهادات مورد نظر خود را مطرح کردند که اهم مسائل حول محورهایی شامل: افزایش اضافه کار، تبدیل وضعیت، پرداخت رفاهیات، عدم پاسخ گو بودن مسئولان شرکت های خدماتی، ضمانت وام در بانک های مستقر در دانشگاه و ارائه گواهینامه برای شرکت در کارگاه های برگزار شده، مطرح گردید.

 

 

 

 

 

نشست رئيس دانشگاه و پرسنل شرکتي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و پرسنل شرکتي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و پرسنل شرکتي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و پرسنل شرکتي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و پرسنل شرکتي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و پرسنل شرکتي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و پرسنل شرکتي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و پرسنل شرکتي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و پرسنل شرکتي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و پرسنل شرکتي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و پرسنل شرکتي برگزار گرديد