شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اجرای فوق‌العاده مناطق مرزی و فوق‌العاده بند «ث» ماده 112 قانون برنامه ششم توسط دانشگاه ایلام در سال 1397

فوق‌العاده مناطق مرزی و فوق‌العاده بند «ث» ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه توسط دانشگاه ایلام در سال 1397  برای اساتید و کارکنان اعمل گردید.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای ایفای حقوق شهروندی و پیگیری ‌های بعمل آمده در جهت بهبود وضعیت رفاهی کارکنان و اعضای هیأت علمی، دانشگاه ایلام اقدام به اجرای بند «ث» ماده «112» قانون برنامه ششم و فوق العاده مناطق مرزی نموده است.

  رئیس دانشگاه، افزود: این مهم بلافاصله پس از اعلام مناطق حائز شرایط از جانب مراجع ذیربط و با عنایت به ضرورت تصویب موضوع در هیأت امنای دانشگاه، در اولین جلسه شش ماهه دوم سال جاری در کمیسیون دائمی و جلسه فوق العاده هیأت امنای دانشگاه به تصویب رسید و در حال حاضر صدور احکام همکاران در اداره کارگزینی دانشگاه درحال انجام می‌باشد.

  دکتر علی اکبری، اضافه کرد: مطابق مصوبه یاد شده برای دو فوق العاده مذکور، متناسب با مدارج تحصیلی و محل اشتغال جغرافیایی اعضا، مجموعاً 29% الی 40% مجموع حقوق رتبه و پایه و فوق‌العاده شغل (با احتساب ضریب فوق العاده بدی آب و هوا) بهره‌مندی شامل می گردد.

  رئیس دانشگاه، تصریح کرد: تاریخ اجرای فوق‌العاده بند «ث» ماده «112» اول فروردین ماه 1397 و فوق‌العاده مناطق مرزی اول مهر ماه 1397 تعیین شده که این بهره‌مندی‌ها شامل اعضای هیأت علمی و کارکنان شاغل (رسمی، پیمانی و قراردادی) می ‌باشد.

  یادآور می‌شود که به استناد نامه شماره 103192 مورخ 1397/06/11 وزیر محترم کشور، شهر ایلام تنها مرکز استانی است که حائز شرایط مناطق مرزی شده است.

   روابط عمومی دانشگاه از اهتمام هیات محترم رئیسه،مدیروکارشناسان بودجه و تشکیلات ، مدیراموراداریمهندس مرتضی آزادی وهمکاران کارگزینی در تصویب و اجرای این بهره مندی ها برای اساتید و کارکنان کمال تقدیر و تشکر را دارد.