شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر سلاورزی: 45750 نفر ساعت دوره آموزش کوتاه مدت برای کارکنان دانشگاه و سایر ادارات و نهادهای استان برگزار شده است

آموزش دوره های کوتاه مدت عمومی و تخصصی در صدر برنامه های بهره وری و توسعه مدیریت دانشگاه ایلام قرار دارد و تاکنون 45750 نفر ساعت دوره آموزش کوتاه مدت برای کارکنان دانشگاه و سایر ادارات و نهادهای استان برگزار شده است.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد سلاورزی سرپرست مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه، درباره برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت، بیان داشت: در راستای ایفای نقش موثر دانشگاه ایلام و با هدف ارتقاء سطح دانش کارکنان و روز آمد نمودن توانمندی کارکنان به منظور افزایش عملکرد و اثربخشی سازمانی ، مدیریت برنامه، بودجه، تحول و بهره وری دانشگاه تاکنون 13 کارگاه آموزشی کوتاه مدت عمومی و تخصصی یک یا چند روزه را به میزان 45750 نفر ساعت برای کارکنان دانشگاه ایلام و سایر ادارات و نهادهای استان برگزار نموده است.

 سرپرست مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه، افزود: در مجموع 174 ساعت معادل 18302 نفر ساعت این دوره ها برای کارکنان دانشگاه ایلام و 124 ساعت معادل 27448 نفر ساعت برای کارکنان ادارات و نهادهای سطح استان بوده است که تاکنون در مجموع 235/188/000 ریال برای دانشگاه ایلام درآمد زایی داشته است.

  دکتر سلاورزی حرکت دانشگاه در مسیر برنامه راهبردی، برنامه عملیاتی و برنامه جامع نیروی انسانی برای دستابی به اهداف استراتژ های تعیین شده را از مشخصه های بارز دانشگاه ایلام عنوان کرد و تأکید نمود: آموزش دوره های کوتاه مدت عمومی و تخصصی به منظور افزایش بهره وری و کارایی در ساختار سازمانی دانشگاه ایلام در صدر برنامه های بهره وری و توسعه مدیریت دانشگاه قرار دارد.

  وی همچنین افزود: با توجه به دسترسی دانشگاه ایلام به نیروی انسانی کارآمد برای آموزش، این مدیریت آمادگی لازم را برای برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت برای ادارت و نهادهای استان دارا می باشد.

  سرپرست مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه، در پایان با تقدیر از زحمات آقای محمد حسین عسکری نیا مسئول برگزاری دوره های آموزشی کارکنان، ابراز امیدواری کرد در سال آینده روند برگزاری این دوره های توسعه یابد.