شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دعوت دو دانشجوی دانشگاه ایلام به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور

خانم ها کوثر عنبری و حدیث بساط شیر  دانشجویان کارشناسی دانشگاه ایلام به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور دعوت شدند.

 به گزارش روابط عمومی، خانم ها کوثر عنبری و حدیث بساط شیر دانشجویان کارشناسی رشته علوم ورزشی دانشگاه ایلام و عضو تیمهای فوتبال و فوتسال دانشگاه به جهت شایستگی و درخشش در مسابقات فوتسال دانشگاه های سراسر کشور از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان کشور و برگزاری دو بازی دوستانه با تیم  ملی فوتبال بلاروس دعوت شدند.

خانم کوثر عنبری هافبک راست که علاوه بر پست تخصصی خود قابلیت بازی در سایر پست ها را دارد و حدیث بساط شیر دفاع کناری چپ تیم پالایش گاز ایلام است.
قابلیت دوندگی آمادگی جسمانی و تکنیک خاص حمل توپ و قابلیت گلزنی از ویژگی های این دو بازیکن شایسته تیم پالایش گاز ایلام می باشد.

  در چند سال اخیر سرمایه گذاری خوبی در حوزه تربیت بدنی و ورزش قهرمانی دانشجویان دانشگاه انجام گرفته و بدین لحاظ دانشجویان دانشگاه، عنوان های مختلفی را در سطح کشور و منطقه کسب کرده اند و از جمله تیم فوتسال دختران دانشگاه در آذر ماه عنوان نایب قهرمانی مسابقات فوتسال دختران دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور را کسب کرد.

  روابط عمومی دانشگاه ایلام با کمال خرسندی دعوت این دو دانشجوی عزیز در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت روز زن و مقام مادر به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور را مایه مباهات دانشگاهیان دانشگاه ایلام می داند و ضمن تبریک و تهنیت به این عزیزان، برایشان آرزوی موفقیت می نماید.

خانم حدیث بساط شیر

خانم کوثر عنبری

دعوت دو دانشجوي دانشگاه ايلام به اردوي تيم ملي فوتبال بانوان کشور