شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

فرآیند تدوین برنامه عملیاتی 1398 دانشگاه ایلام آغاز گردید

فرآیند تدوین برنامه عملیاتی 1398 دانشگاه ایلام به منظور تحقق اهداف و استراتژی های برنامه راهبردی دانشگاه (1400-1396) آغاز شد

  به گزارش روابط عمومی، در اولین جلسه تشریح اهداف و فرآیند برنامه عملیاتی 1398 دانشگاه که با حضور دکتر سلاورزی سرپرست مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه، دکتر رستمی نیا رئیس دانشکده کشاورزی و مدیران گروه دانشکده برگزار شد، کلیات فرآیند اهداف و جزئیات تدوین برنامه عملیاتی 1398 دانشگاه ایلام تشریح شد.

در این جلسه دکتر سلاورزی سرپرست مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه پس از تشریح مراحل و فرآیند برنامه عملیاتی و ضرورت حرکت در مسیر برنامه راهبردی بر لزوم واقع گرایی و توجه به اهداف آرمانی دانشگاه، اقدامات پیش برنده مهم دانشگاه و ضرورت پیشرفت دانشگاه تأکید کرد و سپس توضیحات مفصلی را درباره شیوه و مراحل تدوین برنامه عملیاتی 1398 دانشگاه ارائه نمود.

در این جلسه دکتر رستمی نیا رئیس دانشکده کشاورزی با ابراز خرسندی از روند جدید تدوین برنامه عملیاتی دانشگاه، بر ضرورت همفکری و تعامل برای تدوین این برنامه عملیاتی و پایش آن تأکید کرد.

در ادامه این جلسه مدیران گروه به بحث و تبدل نظر درباره موضوعات مطرح شده پرداختند و نقطه نظرات، سئوالات و پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح کردند که دکتر سلاورزی بصورت مفصل پاسخ های لازم را ارائه نمود.

شایان ذکر است برنامه عملیاتی دانشگاه به مدت یک سال با اهداف کمی سنجش پذیر و اقدامات مشخص در قالب برنامه راهبردی دانشگاه انجام می گیرد.

فرآيند تدوين برنامه عملياتي 1398 دانشگاه ايلام آغاز گرديد