شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تشریح برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در دانشگاه ایلام

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، شش برنامه متنوع  برای بانوان عضو هیات علمی و کارمند در دانشگاه ایلام برگزار خواهد شد.

  به گزارش روابط عمومی، خانم دکتر مینا پیرزادنیا مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، در خصوص اهمیت این نامگذاری، بیان داشت: هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصت مغتنمی است برای اینکه جایگاه زنان در جامعه، نقش آنان در توسعه کشور و قدر و منزلت زنان در اسلام مورد بحث و بررسی قرار گیرد که این امر  یکی از ضروریات جامعه ماست.

  خانم دکتر پیرزادنیا، افزود: توجه به بانوان و ارتقاء جایگاه آنان، در چند سال اخیر در کانون توجه مدیریت دانشگاه ایلام بوده است و خوشبخانه در سه سال اخیر چندین تن از بانوان دانشگاه در مدیریت های میانی مشغول به فعالیت شده اند. 

 مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، تأکید کرد: در بسیاری از مسائل مربوط به بانوان و ارتقاء جایگاه آنان، همچون سهیم شدن بانوان در مدیریت دانشگاه، اعمال قانون کاهش ساعات کاری بانوان دارای شرایط خاص، مسائل رفاهی (تجهیز و تعمیر مهد کودک دانشگاه) و ...، دانشگاه ایلام در چند سال اخیر در سطح کشور  جزو دانشگاه های پیشتاز بوده است.

  خانم دکتر پیرزادنیا، در زمینه برگزاری برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در دانشگاه ایلام، اظهار داشت: برنامه ما این است که با تکیه بر توان بانوان و بهره مندی از قابلیت های آنان برنامه های  مربوطه را اجرا کنیم ودر این راستا شش برنامه متنوع در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در دانشگاه ایلام برگزار می گردد.

  مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، افزود: امروز برنامه پیامکی کتابخوانی ویژه بانوان کارمند برگزار گردید و در ادامه روز یکشنبه پنجم اسفند مسابقه تیمی داژبال، روز دوشنبه ششم اسفند مسابقه پرتاب حلقه، روز سه شنبه  هفتم اسفند کوهپیمایی بانوان هیات علمی و کارمند دانشگاه از محل سالن تربیت بدنی به طرف تفریحگاه منجل و روز چهارشنبه نشست هیات رئیسه دانشگاه با کارکنان زن همراه با اهداء هدایا برگزار خواهد گردید.

  وی اضافه کرد: روز شنبه یازدهم اسفند نشست هیات رئیسه دانشگاه با بانوان عضو هیأت علمی و روز یک شنبه دوازدهم اسفند کارگاه آموزشی ویژه بانوان عضو هیأت علمی و کارمند دانشگاه برگزارخواهد گردید و در نهایت در خدمت این عزیزان در اردوی تفریحی  جوانرود در روز پنج شنبه شانزدهم اسفند خواهیم بود.

 جدول برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در دانشگاه ایلام:

https://www.ilam.ac.ir/file_bank/1397/371397126-برنامه-های-هفته-ی-زن-دانشگاه-ایلام.docx