شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازارچه تولیدات دانشجویی «چرتکه» در دانشگاه ایلام برگزار می گردد

بازارچه تولیدات دانشجویی «چرتکه» با هدف تقویت کارآفرینی دانشجویان و با تأکید بر  توسعه کسب و کار و اشتغال دانشجویان به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار می گردد.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد رضا شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اعلام این خبر، بیان داشت: بازارچه تولیدات دانشجویی چرتکه با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و شورای اجتماعی کشور و با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگ سازی پایدار، از طریق توسعه و تقویت کارآفرینی و با تأکید بر توسعه کسب و کار و اشتغال دانشجویان به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار می گردد.

   معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، افزود: در این بازارچه تمامی دانشجویان دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام در تمامی مقاطع تحصیلی می­توانند محصولات و دستاوردهای خود را پس از ثبت نام به مدت 7 روز در نمایشگاهی که بازدید و خرید از آن برای عموم مردم آزاد می­باشد، به فروش برسانند.

 دکتر شیرخانی، اضافه کرد: دانشجویان علاقمند به شرکت در این بازارچه می­توانند از روز شنبه 27 بهمن 1397 لغایت 6 اسفند 1397 به مدت 10 روز با مراجعه به وبسایت دانشگاه ایلام به آدرس  www.ilam.ac.ir و تکمیل فرم ثبت نام اقدام و آن را به آدرس ایمیل chortkeh@ilam.ac.ir  ارسال نمایید.

 معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه درباره محورهای برگزاری بازارچه، گفت: در این بازارچه محصولات و دستاوردهای دانشجویی در زمینه­های صنایع دستی (مصنوعات فلزی، سفالی، سنگی، شیشه ای، چوبی، پارچه ای، فرش و گلیم، گبه، تذهیب، نگارگری و...)، گردشگری (معرفی مراکز گردشگری، محصولات و سوغات استان)، هنرهای تجسمی (خوشنویسی، حجم، نقاشی و...)، پوشش ایرانی اسلامی، سوغات و خوراکی­های محلی، نرم افزارهای کاربردی، تعمیرات موبایل و کامپیوتر، محصولات کشاورزی شامل( محصولات گلخانه ای، پرورش گل و گیاه و... ) و... در این نمایشگاه عرضه نمایند.

 عضو هیات رئیسه دانشگاه درباره زمان برگزاری بازارچه، بیان کرد: بازارچه تولیدات دانشجویی از تاریخ 11 اسفند 1397 لغایت 17 اسفند 1397 به مدت 7 روز در دانشگاه ایلام برگزار می گردد.

شایان ذکر است دانشگاه ایلام بعنوان یکی از دانشگاه‌های برگزیده طرح چرتکه (برپایی بازارچه تولیدات دانشجویی) از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری انتخاب شده است.